Sabtu, 18 Jun 2011

Sayang bini dimandi mandikan!

Assalammualaikum dan selamat petang, baru lepas bagi susu kat Amrafahan.. nak suruh diorang tidur petang pula.. dah meragam masing masing.. mata dah layu tapi still nak main main lagi.. bila aku buat susu bagi diorang ajak diorang naik atas masing masing mengekor jer... hehehehe.. memang dah ngantuk tapi lawan mata.. macam nilah diorang bila dok rumah, main jer dari pagi tadi..

Haa balik pada tajuk... korang sayang bini ke laki korang tak? kalau sayang tunjuk macam mana? haa.. ada yang berpelukkan ada yang berciuman.. ada yang on terus.. minta maaf cakap yer ni hakikat yang tak boleh diubah untuk pasangan yang dah berkahwin.. kepada korang yang belum berkahwin terutamanya Najeeb silalah kawin cepat cepat yer... Aku pulak kalau sayang bini aku mandi mandikan dia.. cuci cuci apa yang patut.. luar dan dalam.. huhuhu... best woo feel dia..
Tapi hari ni hari malas aku.. jadi aku suruh orang lain mandikan bini aku... kejamkan!!! tapi itulah hakikatnya...









I
I
V
V


















Kesian bini aku nih.. kena mandikan 2 bulan sekali.. nilah akibatnya mempunyai laki yang rajin macam Seth Tan tuu... huhuhuhu

**Huh.. tak tidur lagi anak anak aku nih.. sambung main balik.. hadoiii...

7 ulasan:

BlueberrY CheesE berkata...

opssss tajuk memang hebat. haha. ingat bini betul. hihihiihih

Erra Kyra berkata...

igatkn ade nk kongsi ilmu pape la ka...tetibe dapat ilmu menipu orggg...kwang2^^

suha berkata...

adeih..baru je nk bace sambil muka merah2 malu (^_^)

Huszaini berkata...

hik hik hik... korangggg laju betul kalo bab2 macam nih aaa kekeke

Axie04 berkata...

hahahaha

Huszaini berkata...

Axie: jangan maraa aaa...

[n a j e e b] berkata...

keji lah entry mcm ni....anti-klimaks betul~~ muahahahaha!
.
.
.
.
tiba2 blushing je muka bila incik zaini suh kawin cepat... LOL!

exabytes unlimited