Selasa, 14 Jun 2011

Bila Daddy bercerita!!

Wahh!!! Akhirnya!! Jumpa lagi bapak bapak yang berblog pasal anak kembar dorang!!! Bila aku terjah blog itu.. ianya sangat menarik... 1000 kali menarik lagi dari blog aku... jeles aku... huhuhu... takpelah.. blog Daddy ni kreatif.. aku tak kreatif.. huhuhu... Dia ada anak kembar perempuan tak seiras dan berumur 10 tahun dah!!!
Meh terjah blog Daddyz Twins Story!!

Haaa sama tak??!! Sama tak??!! Ehh.. tak seiras.. memang tak sama!! aparaa....
Gambar ini berjaya dicilok dari blog Daddyz, Peace bro!! Peace! hehehe

Terima kasih Suha sebab memperkenalkan blog Daddyz nih!!

Bertambah lagi geng kembar aku nih... suka! suka! suka!!

3 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

papa......
papa kembar bigdaddy nie mmg the best papa dalam dunia tau
pernah mendapat anugerah papa mithali di syarikatnya..
sebab tu dia syer entry ttg sikembarnya..

dan,...........
mama mereka cun tau..
ayu suka singgah blog bigdaddy lama2.. heheheh

sekodeng si twins tu,..

Huszaini berkata...

wooo!!! patutlah sempoi jer blog dia!! tadi pun sempat laa layan blog dia kejap!!

suha berkata...

prnah gak dpt Anugerah Bapak Milan Itali hikhik (^_^)

cik suha suke tgok belog kembar..smbil berngan dpt anak kembar..eh,laki pon xde lagi..adeih

exabytes unlimited