Belasahlah sayang! Abah tak marah!!

Bila dah besar ni.. macam macam akal diorang nih.. tak per lahh buat lah.. abah tak marah.. Conteng jerlah wet tissue tu.. jangan conteng dashboard macam abang Aqil buat sudah... abah boleh bertukar menjadi resakse gorgon nanti! huhuhuhu... Bila dah berbakat ni.. jangan nak belajar conteng dinding macam abang abang ni tau! hehehe.. 

Tekun jer... si AF nihh


Mula mula duduk bawah nih conteng conteng..

Lepas tu berdiri pula..

Ulasan

suha berkata…
tulis "kak suha comel"..kompem abah lg tak marah (^_^)
Axie04 berkata…
olo2, chumel je. cakap abah x baik marah, nanti auni mintak adik lagik
Huszaini berkata…
KAKAK!!!! mana boleh.. nanti secara otomatik saya berpangkat PAKCIK dengan suha... huhuuhu... sila gelarkan diri anda MAKCIK suha! hehehehe

MAKCIK SUHA COMEL! haa ok perr!!! kekekeke
[n a j e e b] berkata…
jom lukis2 ngan angkel Najeeb!!
nnt angkel ajar conteng dinding ye~~~~
Huszaini berkata…
Axie: haaa tu takpe abah suka heheheh
Huszaini berkata…
jib: wah! belajo lukis tu boleh.. tapi lukis kat dinding yg masalah tuhh
[n a j e e b] berkata…
ahahaha....
Huszaini said...
Axie: haaa tu takpe abah suka heheheh <<< aminn...3 lagi kan?
Huszaini berkata…
ekk!!! boleh! boy pula! kekekek
Izan Ishak berkata…
takpe2...abah tak marah punya...hehehe
eddy syrol berkata…
comelnyerrr..

jom terjah... http://eddysyrol.blogspot.com
Huszaini berkata…
Izan: heehhe tak marah aa

eddy: tq! orait!
Rai berkata…
aqil kami da conteng kereta dengan marker! haihhh...adik pun berpotensi nampaknya..
n!da berkata…
seronok kan tengok anak2 membesar.
semoga da besar nanti, 3auni n aqil tak lupe kt mak n abah yea. jadi anak soleh & solehah.. aaminn,,
Huszaini berkata…
Rai: wahh!!! lagi best dengan marker! huhuhu adik dia kena pantau nih.. kalau tak habis kete nanti huhuhuu

nida: terima kasih!!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!