Bila bergegar gegar nih risau pula kat anak-anak!

Tadi masa gegaran dirasai kat sini aku ada call wife aku, dia pun ada rasa juga.. risau juga kat anak anak yang kat taska tu...

Bila aku tanya pada wife aku, anak anak ok, lega hati nih... risau la kot kot ada muntah ke apa ke sebab kita yang dewasa ni pun rasa pening-pening.. budak budak lagi laaa tak tau apa-apa.. tiba tiba jer sakit.. risau gak..

Ini baru sikit Allah bagi ujian kat kita ni... sipi sipi jer.. macam mana laa kawan kawan kita yang pernah rasa gempa bumi seperti di Jepun tu... macam Mama Tomei ni rasa..

InsyaAllah tiada apa-apa yang buruk berlaku pada kita semua dan anak-anak bila gegaran nih... sebab kawan aku Najeeb kata kat Parcel C ada retak baru... tapi bangunan masih selamat diduduki.. kata bomba tu.. huhuhu..

Ulasan

Citarasa Rinduan berkata…
tu lah kan...
risau gak ayu dgn sahabat yang duk are melaka, selangor..

mmg rasa ya papa... gegarannya?
Kamalia berkata…
Betul2..bab mcm nih mmg sgt mnakutkn terutama bila ank2 duk kt tempat lain.harap xde pape yg truk terjd..
rokayah berkata…
en hus.. bangunan opis adik saya la yg retak tu....... seram..
Mama Kembar 3 berkata…
huh? ada gempa bumi ka? mama tatau pun sbb kat opis (pj) tak rasa apa apa pun.
[n a j e e b] berkata…
ahahaha..relax bro..inshaAllah everything is all right...sy yakin dgn abg bomba itu.. ahaha!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!