Sama tak?! Sama tak?!! hehehe

Cuba tengok dua gambar nih sama tak? Anak abah tak?

Gambar nih...



Dengan gambar nih..

Cuba teka mana satu aku? Klu.. alaa yang paling hensem dan cute tuh.. kekekeke
Terima kasih yer Sue! (sepupu aku upload gambar ni kat FB dia)


Sama kan!! Sama kan!!! Anak abah nih! heheheheh kembang lobang vidung aii!! hehehehe

Ulasan

Rai berkata…
yg depan cekak pinggang tu ke?
HAFIZAL berkata…
wah anak sapa nie....
Huszaini berkata…
Rai: salahhh hehehe

Hafizal: anak saya!
[n a j e e b] berkata…
yg pakai gaun tu...erkk..bukan?
yg sopan pakai baju baby blue tu?
tp yg cekak pinggang tu muka mcm AMR...
Wanita Mutalib berkata…
yang baju biru suar panjang kan :)
Huszaini berkata…
jib: bukan..

WM: yup yg depan tuh! hehehe
hanyzaini berkata…
ok..lepas ni bleh wat comparison mam n aunis lak ye.. ehheheh
Huszaini berkata…
jib: ehh betul la..

hanyzaini: ok! tapi kompom sama dengan abah punya! hehehe
mashi berkata…
a ah la...si abang ikut muka abah dia..hehe
honey bee berkata…
yg rmbot tempurung 2 ey??hoho...

jgn marah aaa...
Huszaini berkata…
mashi: hehehe tq

honey bee: hohh!!! tempurung ko kata! the Beatles laaa hehehehe
yaya_flanella berkata…
macam rambut abu bakar elah tu kan? comell! haha
ellisya berkata…
anak bapak kan..hehe..
Huszaini berkata…
yaya: justine bibir laaaa huhuhu

ellisya: hehehe suka suka suka
Yaati Nor berkata…
cik hus, saya pon nak kata rambut tempurung..hehehe
Huszaini berkata…
arghhh!!! tekanan aku camnih!! rambut macam justin bibir kata macam tempurung.. hadoiii...

mesti bini aku gelak guling guling nih... arrghhhh!!!
n!da berkata…
haah3. yg rambut tempurung berbaju biru tu. mmg same la mcm aqil.. hoho
Huszaini berkata…
nida: ye! baikkkkkkkkkk! huhuhuuu
Mama Kembar 3 berkata…
rambut aqil nampak style justin bieber, tp rambut abah aqil macam tempurung hahahah! ;-)
Huszaini berkata…
apa ni korang sume! pakat ramai ramai kata rambut aku rambut tempurung... huhuhu... sedih aa camnih...

err... justin bibir yang tiru aku tau!! hehehehe tu laa korang tak baca majalah manggiss kekekeke

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!