Sedapnya bantal nih!!

Selamat pagi! Pagi aku tersedar AF menangis nangis, aku ingatkan kenapa? Rupanya tak bagi aku bergerak sebab masa tu AF dan AH tengah baring kat belakang badan aku.. Masa tu aku tidur meniarap tak sedar pun diorang baring belakang aku.. Huhuhu tidur mati aku nih... Yang buat aku tersedar sebab dengar AF menangis dan AN tuang susu kat pipi aku sambil ketuk muka aku dengan botol susu dia tu... Bila dah macam tu nak taknak kena laa bangun juga, yelahhh anak anak... Abah bangun subuh nih...

Pastu aku terpikir? Kenapa AF marah bila aku bangun tadi? Empuk sangat ke bantal abah nih? Ke aku dah gemuk? Cehh!! Bila masa aku kurus entah!!! Huhuhuhu
Published with Blogger-droid v1.7.2

Ulasan

-ini diary saye- berkata…
AF bagi Baikkkk punyee signnn ... =)
Axie04 berkata…
sangat selesa, huhuhu
Ainul Hayat berkata…
Dia membayangkan baring di atas tilam Vono...hehehe
[n a j e e b] berkata…
dia selesa dgn babat-babat tu bro.. (^_~)*
best rrr blog ni.. pengaruh dr mr najeeb... nejeeb.. babat2 tuh hape
Yaati Nor berkata…
babat tu spare tayar kan..hehehehe
Noriz berkata…
abah gebu cam Pooh kot....hehehe,
baguslah...jimat duit tak yah beli bantal byk2...
Huszaini berkata…
ids: hehehe... terima jelah huhuhu

axie: haah.. memang selesa sampai abah tak boleh bangun.. huhuhu

ainul: vono! huhuhu empuknya diriku ini!

najeeb: babat? babat tu apa jib? kekekekekeekekekekeke buat2 tak paham!!

aku intan: terima kasih yer sudi datang sini!! entah najib nih.. cakap bahasa yang orang tak paham.. aparaaa. kekekeke

yaati: hadoii bocor rahsia laa pulak! kekeke

noriz: gebu macam pooh? aahh tidakk!! belum sampai tahap tu lagi laa huhuhu

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!