Keletihan sangat anak abah nih!

Suka tengok gambar ni.. sebab tidur berbantalkan lengan sendiri.. err... ni Auni... apa ekk.. haa.. ni Auni laa... hehehe

Gambar nih diambil semasa dalam perjalanan ke kenduri aqiqah Danii si tembam. Auni duduk dengan maksu dia.. hadoii.. seriuss aku tak ingat Auni apa nih..Auni Haziqah kot? Betul ke Mama? huhuhuhu

Ulasan

Rai berkata…
haha..parah dah..ayah dia pun tak boleh cam anak yg mana satu..
blikan rntai leher(emas or ape saje) yg ada tulis nama bru senang,x trtukar :)
NURUL AINI NORAZMAN berkata…
hahahha~ayah da xcm anak sendri dah ni,.wakkaa
hanyzaini berkata…
**...gelak je...dah tak larat guling dah ni...haiishhhhh..
Roza Ami Nanomiya berkata…
payah ni x dapat cam anak sendiri
Huszaini berkata…
korang: aku kalau tengok live kenal aaa.. kalau gambar nih yg lemah sket nih huhuhuhu
hanyzaini berkata…
hmmm..ye la ye la...
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
abah..tak kenal ank dh ke..meh la bak sini...hahaha..

*entri baru Kembali ke kampung..
Huszaini berkata…
hanyzaini: haaa tau pun hehehe

tinta: kenal.. tengok gambor jer yg kompius.. huhuhu.. erkk... takleh aa.. sian abah dia.. nanti nak tidur nak peluk anak dah kurang sorang huhuhuhu...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!