Sabtu, 25 Jun 2011

Abang buat.. abang buat...

Anak aku yang sulung ni rajin budaknya.. semua dia nak buat.. dari tolong angkat barang kat pasaraya sampai laa buat kerja kat rumah..

Kalau kita tak bagi siap merajuk tu.. lepas tu datang kat kita, perlahan jer suara dia lepas tu cakap." bolehlah abang buat.. abah! abang nak buat.. Macam contoh kat bawah nih.. bila aku dah bagi dia buat.. dia buat setempat jer.. lepas tu mata tak lepas tengok tv.. bila macam dah syok jer layan tv tu.. dia biar jer... huhh bertuah punya anak!!


4 ulasan:

Chegu Zubir berkata...

bguslah..dia nk tolong....hehhee

jom sertai
Komen Entry dan Dapat Ganjaran

ADEEYA berkata...

hahaha setempat je ehh :D

[n a j e e b] berkata...

meh suruh abg datang umah angkel Najeeb, banyak keja yg abg "boleh buat" ni.. ahahaha~
- lantai nak kena mop
- barang dlm kotak x abis kemas lagi,
- langsir x pasang lagi...rasanya langsir pun abg 'boleh' tolong jahit sekali kot...

hahahaha~~~

Huszaini berkata...

CZ: hehehe bagusss.... setempat jer.. hehehe

Adeeya: haah... tensen abah!!

najeb: ko suruh dia tolong main air boleh laa huhuhu

exabytes unlimited