Pesta Makan Durian! JOM!!! Murah tuu!!!

Pesta Durian 2011 kat KL Tower dan Muzium Telekom! Murah laaa!! Boleh makan sepuas hati!!

Dewasa RM 20, kanak-kanak (7-12 tahun) RM 12 


Menarik nih! lama tak makan durian banyak banyak nih!! hehehe.. maklumat lanjut klik sini



Hari tu aku beli kat pasar tani putrajaya sekilo dah RM 12.. sebijik RM 24 tapi isi memang puas hati laa cumanya tak banyak..! huhuhu

Ulasan

Jelezzzzz dh berthn x rasa derian
Lepas mkn jenuh berkipas sbab panas hahaha
Teratak Hami berkata…
Mahal tu... beli jer then buat pesta kat rumah.
Mama Kembar 3 berkata…
wahh mmg murah tu! mesti ramai org kat sana nanti.
wah beshnyer..makan durian...
mamaNoriz sini.. berkata…
semalam sya dpt mkn durian free jek... banyak lak tu...
hehe, jgn jeles!
hanyzaini berkata…
mama tak mo p..nanti tak puas makan... baik abah beli durian kampung bawak ke umah ni je..puas ati leh makan dengan anak2..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!