Klinik lagi!

Setelah 3 hari berlalu, tanda tanda sakit kaki tangan dan mulut kat AN dah berkurang, sekarang ni yang ada tanda si AF dan AH. Tapi aku rasa bukan sakit kaki tangan dan mulut laa... Sebabnya dorang cuma naik macam jerawat kat area mulut, kat kaki dan tangan pun nampak ok jer... Cuma ada demam laa..

Sebab hari kitorang pergi klinik triage hantar checkup kat luar dengan MA aku rasa. Diorang suspect kaki tangan dan mulut. Tapi bila baca komen korang takde tanda tanda macam sakit tu pun.

Hari ni nak jumpa doktor nak tanya doktor apa yang tak kena.

Oklah doktor dah panggil nih.. Nanti cerita lagi yer...
Published with Blogger-droid v1.7.3

Ulasan

Ainul Hayat berkata…
Harap2 takde ape2la. & semoga diorang cepat sembuh.
mamaNoriz berkata…
masa ada anak kecik ni mmg klinik adalah tmpat lawatan utama...huhuu
moga cepat sembuh yer........suker nyer dapat kembar 3...comey plak tue...geramnyerrrrrr
Rai berkata…
kalau anak kembar mmg nak kena hati2..bak kata org cubit peha kanan peha kiri pun terasa..sorg sakit je..nanti ada lah yg lain pun dapat tempiasnya..

semoga cepat sembuh..
Huszaini berkata…
Terima kasih semua! doktor dah cek.. mmg sakit kaki tangan dan mulut tapi tak kritikal.. kena kuarantin

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!