Demam!

As salam dan selamat pagi! Pagi ni Amrafahan demam.. Mula mula demam AN lepastu AH lepas tu AF dan abang.. Nasib laa ada simpan stok ubat demam... Bila mama dah bagi ubat demam, nampak laa dah kebah sikit masing masing..

Nanti nak bawa dorang ke klinik laa.. Risau kalau ada sakit lain.. Sebab hari tu demam AN on off...

Rasanya Auni Auni Auni demam sebab nak boleh bercakap kot.. Si AF dah banyak perkataan boleh sebut, bila kita cakap diulang balik apa yang kita cakap tu.. Ada laa bunyik bunyik tu..

Nanti bila semua dah boleh bercakap, mau riuh rendah rumah aku nanti!! Hai tak taulah macam mana nanti!! Huhuhu...
Published with Blogger-droid v1.7.2

Ulasan

Rai berkata…
semoga cepat sembuh amrafahan.. letih la mak ayah dia nak melayan 4 mulut nanti..mesti comel..hehe..
mamaNoriz berkata…
ubt demam mmg kena ready byk2 kat umah klu ada ank kecik kan...
sya siap uat stok ubt montot tu je senang!
aizamia3 berkata…
moga cepat sembuh..
Axie04 berkata…
BESTNYER DAH LEH CAKAP
PAS NI LAWAN GADUH X YANG GULING2 DAH
HUHU

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!