Pagilah pagi!!

Assalammualaikum dan salam pagi.. lamanya rasa tak update blog... huhuhu.... Hari ini pagi ni.. aku dapat hantar Amrafahan ke sekolah lagi.. Alhamdullillah sakit dorang tu dah susut dan beransur pulih. Setelah seminggu kena kuarantin di rumah pagi ni diorang pergi sekolah... tapi muka dorang macam pelik dan hairan sikit aku tengok.. hehehe... lama sangat duduk rumah jadi bila pergi sekolah macam kekok agaknya.. selepas salam dan cium diorang, cikgu dorang bawa masuk ke dalam bilik dorang.. tak tau kenapa sayu hati nih..

Mungkin lepas nih aku tak berpeluang nak hantar diorang pagi pagi lagi dah... tak bestnya.. hampir dua tahun aku hantar dorang, ambil dorang dari taska.. nanti tugas tu dibuat oleh supermama... walaupun kadang kadang pagi pagi macam kelam kabut, lambat, hangin, suka dan macam macam perasaan ada bila nak hantar dorang ke sekolah tapi semua tulah yang buat aku rindu... rasa rugi tak dapat pimpin tangan diorang pergi sekolah.. hantar dorang ke sekolah... ambil dorang dari sekolah... huhuhu...

Macam mana pun aku kena bersabar dan berkorban dengan situasi baru tu nanti.. demi mencari rezeki untuk keluarga aku... macam macam rasa bila nak bertukar tempat baru nih.. harap-harap bolehlah aku sesuaikan diri dengan cepat... InsyaAllah

Tadi semasa hantar dorang pergi taska sempatlah aku snap gambar dorang.. gambar blur baru masuk sekolah balik selepas seminggu cuti hehehe...

Apesal kita kena pergi sekolah nih? Bukan main kat rumah jer  ke? huhuhu


Pergi sekolah naik tangga sendiri jer.. taknak pimpin dah..

AN yang kompius tengok muka cikgu!

Otomatik tangan  si AH nak buat peace bila abah nak ambil gambar! Tapi satu jari jerlah! hehehe

Jenuhlah panggil suruh tengok abah si AF nih.. dia buat donno jer..

Kena pergi sekolah ke abah?
Masa ni si Abang dengan mama, ikut mama punch card.. tu yang gambar dia takde tu..

Ulasan

[n a j e e b] berkata…
panggilan hangittt!! haha!
Citarasa Rinduan berkata…
Bila lihat wajah mereka...
ayu pula rasa sedih,.
oh yer papa kembar, bila start kerja?
Huszaini berkata…
najeeb: ko memang aa!!! terkena aku!! dah laa masa tu tengah mamai mamai!!

Ayu: InsyaAllah 1 Ogos nanti
Yaati Nor berkata…
bila punye panggilan hanggit kena?
pindah mn bos?
Huszaini berkata…
Yaati: hehehe tadi kat opis.. si najeeb kol kenakan saya... siot jer.. aku pun dengan jujur laa jawab... huhuh hampeh...

pindah soromban InsyaAllah.. pindah kerja je.. rumah tak pindah..
Teratak Hami berkata…
Bulan puasa pindah kerja? Apasal tak tunggu lepas raya jer .. hehehe.

Itulah pengorbanan ..
[n a j e e b] berkata…
lalalala....haha! kak hany yg plan eks... hehe!
Huszaini berkata…
Hami: agak2 jer heheh sebab dapat kol aritu kata start 1 ogos. tapi surat tak dapat lagi..

najeeb: ces cesss cesss cesss cessss ko memang berbakat laaa
[n a j e e b] berkata…
ingat nk tanya macam2 lagi...tapi x tahan nak gelak laa.. haha!
tgok member suara dah sayu je... hihihi!!!
iyan shazlind berkata…
comel sungguh 3 gadis pinggitan ni bertocang :)
Huszaini berkata…
najeeb: yerlah.. cissss

iyan: terima kasih yer!! hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!