Jumaat, 29 Julai 2011

CANTIIIIKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!

Situasi... Auni Auni Auni belum mandi lagi.... mandi kat sekolahlah.. tadi hujan lebat.. sejuk... Mama kelam kabut menyiapkan diri nak pergi kerja... Abang tengok tv... Abah baru lepas mandi...

Bila mama dah sibuk sibuk bersiap tu.. datang laa anak anak dara nih kat mama diorang.. saja kacau laa tu... untuk tidak bagi diorang mengacau mama bersolek.. mama bagi laa tudung dia kat Auni Auni Auni nih... masing masing bila dah pakai tu... huuiihhh bergaya keliling rumah... tunjuk kat abah lagi... CANTIKKK!!!!!! kekekeke...

Itu laah anak anak kan... semakin besar semakin banyak perangai yang buat kita tertawa dan tersenyum... kadang-kadang jadi juga resakse gorgon! kekekeke

AH dan tudungnya... pakai taknak buka nih!!



AF kejap jer pakai... lepas buka.. tak sempat nak amik gambar!
AN dan tudungnya.. tau bila abah amik gambar mesti buat peace sendiri! tak payah suruh!!

AN bergerak laa.. tu yang gambar cam nih!



4 ulasan:

ishiko berkata...

comeyyyyyyyy....
eiii... ghase nk jumpa je bdak2 4 ketul ni.. ^^

Rai berkata...

cantiknya...macam2 anak2 ni kan..ada je perangai dia..hehe..ni bulih geng dengan anak saya damia tu..tapi damia baru cukup setahun..

Huszaini berkata...

ishiko: mailah putrajaya hehehe

Rai: boleh2! meh geng dengan kakak Auni Auni Auni... hehehe risau kena buli jer nanti! hehehe

Mama Kembar 3 berkata...

memang cantikkkkk laa anak anak dara nih ;-)

exabytes unlimited