Isnin, 25 Julai 2011

Cer tengok muka kelat saya nih!!

AF bermuka kelat! Dia boleh buat dengan tiba-tiba jer.. lepas tu lama pula tu!!! Hadoiihh anak abah nih!! Kalau dia tengah happy ker lepas tu kita usik dia buat garang-garang dengan dia.. terus dia buat muka kelat macam nih! huhuhuu

Masa ni pergi makan malam kat luar. Opah datang pastu opah belanja kitarong! hehehe best best best!! Kitorang pergi makan kat Sofina Seafood Gate 1 Putrajaya... aku suka dia punya pulut mangga! Mabeles! gambar ada tapi kat tipon mama.. tak sempat transfer.. huhuhu


Cer tengok muka kelat AF ni! Haiilah anak! hehehe


Masa ni selepas buat muka kelat...

Kena usik buat balik muka kelat tu!

Opah dan Uncle Aid

7 ulasan:

Bigdaddyz berkata...

haha...nanti dia besar bila tengok gambar ni pasti tersenyum2...

:|: TinTa Kibod :|: berkata...

kelat yang comel kekdahnya...

Huszaini berkata...

bigdaddyz: hahaha betul tu!!

Tinta: hehehe geram jer tengokkannya!

hanyzaini berkata...

muka ketat je kalo merajuk... malam tu merajuk sebab berebut tempat duduk dengan naqibah..nak duduk tepi mama..sekali kena duduk tepi opah.. terus ketat je muka.. haaaiii lah faqihah..

ida berkata...

eheheheh kelat faqihah comel, jangan kelat bapaknya udah hehehehe....

Teratak Hami berkata...

Takutnya tengok muka kelat dia kat gambar 1st tu. Kiranya tu kelat yang paling garang kot. Tapi comel sangat rasa nak gigit2, tarik muncung tu panjang2 ...

Axie04 berkata...

huish garangnyer
banyangkan 3 tiga wat muka cam tu
menagis abah tengok
huhu

exabytes unlimited