Pagi ini...

Pagi pagi Auni Auni Auni bangun jumpa Abah cium abah lepas solat subuh...

Pagi ni AH merampas botol susu AN dengan selambanya tanpa belas kasihan...

Pagi ni.. Auni Auni Auni baring depan pintu dapur tunggu mama masak..

Pagi ni abah cium Auni Auni Auni sebelum pergi ni niaga..

Pagi ni Abang tak bangun tidur lagi...

Pagi tadi abang cari abah tapi abah dah pergi...

Sekarang ni Abah rindukan Abang dan Auni Auni Auni... Huhuhu
Published with Blogger-droid v1.7.3

Ulasan

puan nina berkata…
alalala..takpe..dah nk tengahhari ni..jap g boleh balik dah..
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
isk sayu la jugak..
sbb selama ni awk la yg uruskan auni auni auni..hantar ke taska kan..
xpe cari rezki..
lama2 ok lah tu keyyy...^_^
Huszaini berkata…
Puan nina: hilang dah rindu! hehehe

tinta: tulah pasal.. tapi redha.. InsyaAllah..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!