Haii lah anak!!!

Semalam balik dari taska, mama ada belikan Auni Auni Auni roti cokelat.. lepas tu kitarong pergi alamanda sebab mama nak beli buah tembikai dan mata kucing. Aku parking kat luar jerlah.. tunggu dengan Auni Auni Auni.. Abang ikut mama pergi beli buah...

Sementara menunggu tu, Auni Auni Auni makan laa roti cokelat tu... haishh... comot kemain!! Abah bior jer!! Asalkan korang tak berebut tak bergaduh!!

Yang pegang plastik roti tu AH, mula-mula AF pegang, tapi setelah dipegang oleh AH orang lain tak boleh pegang dah... jadi aku kena laa cubit cubit sikit roti tu nak bagi pada yang lain... tapi aku nak cubit roti tu pun kena marah dengan AH dia tak bagi... hehehe... tapi abah pedulik hapa! abah cubit juga! hehehe

Bila tangan dah penuh coklat tu... habislah satu kereta penuh dengan coklat!! kat seat! kat aircon! kat dashboard! huhuhuh

AH

AH
AF
AN










Ulasan

cik rama-rama berkata…
wahhh..penyabarnyer ayah amrafahan ni..ah yg pling comot...hihi..
[n a j e e b] berkata…
ok...angkel serius geram!!!! nk tium2 kamu ber3...!
amiey lee berkata…
hahahahaha jenuh nak membasuh kete lepas ni
iyan shazlind berkata…
owh ah pegang plastik so dia yg paling comot..bersungguh dia makan roti cokelat tu ya :)
n!da berkata…
ya Allah.. sabar.. sabar.. kalu anak saye nih.. haihh. nasib baek xde anak lagi. hehe
Huszaini berkata…
AH ni kalau bab rampas barang orang dia memang terrer! hehehe tapi suka tengok dia makan roti tu! bersungguh sungguh!!
Elly & Emmy berkata…
alahai comotnya.. rajin ler abahnya mencuci keter.. kalau papa kitaorg..emm..dah lama selamattt...heee
syiela berkata…
comotnyer.. sabar abahnyer yer. kalau syiela.. siap warning nak mkn/minum kt luar keta je..
Sharifah Nadzarah berkata…
hikhikhik...bagusnya abah auni3...sabar jer dgn anak2...

ehh sandal puith samalah dgn anak kiter aidil "sport" kikiki tapi aidil biru.
Axie04 berkata…
BESTNYER LA ABAH AUNI NEH
SABO JE EK
Mama Kembar 3 berkata…
hahaha! Sabaq je laa abah yer... hehehe :-)
aizamia3 berkata…
walaupun comot tetap comel dan geram.. rasa nak tolong lap kan je.. huhuhu..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!