Impianku HOT FM

Aku rasa impian brother ni sangat murni laa.. Bukan senang nak jumpa insan yang ikhlas macam ni. Dari apa yang aku baca, keikhlasan dia terpancar disitu...

Terima kasih Ben Ashaari sebab sudi hebah-hebahkan benda baik ni..

Aku pun tak seberani dia.. setabah dia.. sehebat dia.. Kau orang boleh baca impian dia ni..



Marilah kita sama-sama bantu Sukur Ibrahim merealisasikan impian dia.. klik sini untuk maklumat lanjut.

Sukur, aku cilok dari blog hang! hehehe

Ulasan

ishiko berkata…
salute ah, sama brader ini..
Sisters berkata…
murni betul impian dia, moga hotfm akan bagi dana tu kat dia. insyaAllah akan dapat beri manfaat kpd banyak pihak.
Mohd Sukur Ibrahim berkata…
tq sangat tlg hebah kan perkara ni..terharu woo..hehe..

aku ada kerana kau ada..cewahhhh,.
Citarasa Rinduan berkata…
syukur....
memang hebat,,,,,,

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!