Jumaat, 8 April 2011

Arrgghh!! Tekanan!!

Tadi aku pergi Bank Rakyat, konon-konon nak beli saham BR laa.. sampai-sampai ramai gila orang dah beratur.. Ingatkan sempat laa...

Tengah beratur tu, ada staff BR kata sebab hari ni Jumaat, dia hadkan nombor gilirin sampai 50 jer.. aargghh... awal-awal taknak cakap... dah ramai-ramai beratur tu tak dapat nombor... suruh datang petang nih... ramai laa yang kecewa.. yang tak tau.. sampai-sampai terus beratur.. tapi rupa-rupanya kena ambil no dulu.. Itu untuk yang beli baru saham.. yang tambah saham hantar borang jer dulu... nanti dah proses  baru dia panggil balik...

Hermm.. tak tau petang nih dapat ke tak... kalau tak hari Isnin depan.. itupun kalau ada... ermm...

InsyaAllah ada lah hendaknya.. Amin.. :)

Tiada ulasan:

exabytes unlimited