Bila Aqil bekerja di opis abah!

Hari tu kan aku ada cerita pasal si Aqil datang ke opis aku nih... Dalam tak sedar tu, kawan-kawan aku melayan si Aqil nih...

Aku ingatkan takde gambar dia... rupanya ada...

Hadoiihh... pening aku tengok gambar si Aqil nih...

Ni semua gara-gara mak cik pak cik kat Aqil laa nih...


Ni tuan punya gambar, Nama Miss H, aku cilok dari Fb dia...

Miss H dan Aqil

Mula-mula pegang kerusi nih..

Lepas tu duduk macam nih

Ni siapa yang ajar nih? Kerusi duduk atas Aqil nih?!!
Macam-macam perangai laa anak aku nih.. huhuhhu... sabar jerlah...

Ulasan

chinta... berkata…
aqil makin besar makin chumel...cute je kan ngan rambut dia g2..
aizamia3 berkata…
comeinyee dia.. hensem dgn color hijau itu..
mamaelly berkata…
hihi biasa la..nama pun anak lelaki..mcm2 akai dia..hih anyway...aqil ensem la..aqilll..auntie ada anak dara tau..tak mo ngurat ke :P
Huszaini berkata…
adwafarahin: hehehe.. kalau kat rumah lagi laa selalu bergaduh dengan dia!

chinta: hehehe tq! kalau boleh tak nak potong rambut dia tu, tapi mama dia nak potong huhuhu... takpelah.. abah sabar jerlah..

aizamia3: hehehee terima kasih yer!

mamaelly: hahaha... waa.. auntie dah offer laa... nanti kita usha yer! hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!