Jumaat, 14 Januari 2011

Sessi bertemu dengan peminat!

Cewahh yer yer jer kan!!! Alaa nih jumpa kat Giant Equine. Dia orang ni kerja kat shop lot kat situ..
Pastu nampak kita orang.. dia orang tegur laa... kembar 3 ke?! 
Apa lagi... dia serbu aa nak ambil gambar...
Salah seorang budak ni cakap dia pernah jumpa kembar 4.. waa... teringin nak jumpa... huhuhu... kalau dapat jumpa bleh ajak pergi Jom Berkelah Dengan Geng Kembar kan!!

Layan jerlah gambar peminat-peminat ni.. Kepada yang dalam gambar nih.. terima kasih yer!! :)





7 ulasan:

Rizziela berkata...

wah! kecik2 dah ramai peminat...dah besar nanti mestilah lagi ramai peminat kan

Nadiah Sidek berkata...

glamernya si kembar..kalah artis..hehe..

Mama Kembar 3 berkata...

huh...Ana Raffali, sapa tu???

Auni, Auni, Auni? Owhhh tu kembar 3 yang glamer tu lah!

hehehe ;-)

Huszaini berkata...

hehehe! tq tq tq!!

de' Elle Norizi berkata...

laa g Giant Equin eh? laaa dekat sangat ngan uma cikLuna.

~ yus ~ berkata...

Wah! Ramainya peminat Auni Auni Auni..hehe

Huszaini berkata...

dEN: haah... mana nak tau! tapi ni dah tau aa.. hehehe

yus: tq! ala.. diorang kata jarang jumpa kembar 3... tu yang diorang serbu tu.. huhuhuhu

exabytes unlimited