Ahad, 9 Januari 2011

Yuna Menang AJL25?!!

Tiba-tiba malam nih aku tengok anugerah juara lagu yang ke 25.. muzik-muzik pun tak pernah tengok.. huhuhu...  Masa aku tengah buat entry ni Hafiz tengah menyanyi...

Ermm... ramai rakan-rakan aku hatta wife aku pun minta Yuna menang... entahlah... aku pun tak ikut sangat industri muzik sekarang... banyak dengar lagu-lagu retro kat sinar fm jer... huhuhu...

Sebagai menyapot wife aku... aku pun sokong Yuna walaupun aku pun tak tau lagu apa dia nak nyanyi.. kekeke.. teruk kan aku.. ahhh nasib aa... peduli apa aku..

Err... satu lagi.. ramai yang tak suka Yuna pakai mekap? Betul ke? kekeke.. entahlah.. aku peduli apa kan?!!  hehehe

Sempena aku sokong wife aku, Go Yuna Go! ehehehe

Adios!!

Yuna.  Terima kasih encik google

2 ulasan:

man yusoef berkata...

yeah..yuna mesti menang

Huszaini berkata...

Alaa. Ana Raffali yang menang... huhuhu...

exabytes unlimited