Sabtu, 15 Januari 2011

Kena jadi Ultraman lagi...

Ehh.. tak lah... kena jadi babysitter jer... jadi ultraman hari tu!

Hari ni wife aku kena kerja.. kerja ke? asik main FB jer aku tengok! kekeke...

So seperti biasa aku kena jaga AMRAFAHAN. Hermm.. bila nak mandi ni! kekeke... lepas subuh terus ngadap PC nih..

Oklah takleh nak membebel lama... Auni Auni Auni dah ketuk-ketuk pintu bilik tu! Yang si Abang ni dah mula kemas rumah!! Hadoiii yaii!

Gambar dari google.. tade kaitan dengan aku! huhuu

3 ulasan:

Fariduddin El-Islam berkata...

cayya lah atomen bro..hehe

||aLeaSaRa|| berkata...

waaa......kite klik2 entri ni br je nk baca Danish dah jerit mama....Nish nak tgk ultramen,mama jgn tukar he3....

Huszaini berkata...

FEI: belum lawan resakse je lagi nih!

alea: Hahaha! Bagus danish bagus! hehehe

exabytes unlimited