Khamis, 13 Januari 2011

Gaya tidur AMRAFAHAN

Haa... ni gaya tidur anak-anak aku sebelum dibangunkan untuk mandi dan di hantar ke taska...
Macam-macam gaya ada...

Kau orang tengok anak-anak jer.. bilik tak payah komen apa-apa... hehehe... Terlalu bersih dan tersusun...

Aqil biasanya tidur lambat laa.. dalam pukul 10 ke 11 malam baru nak tidur... biasanya ikut abah dia laa... kalau ajak pergi lepak kat mamak, cerah jer biji mata dia.. huhuhuhu... Lepas tu dia akan bangun paling lambat sekali antara adik-adik dia.. lepas suruh mandi tak nak mandi... mengamuk-ngamuk tak nak mandi... kalau dengan abah dia memang kena simbah jer.. kekekeke... kalau dengan mama dia dipujuk elok-elok laa..

Auni Auni Auni pula tidur awal, biasanya lepas balik taska sampai rumah jam 6.20 petang, bagi dia orang main kejap depan tv lepas tu bagi makan, lepas tu angkat naik atas bagi susu, lepas maghrib tu biasanya dia orang dah tidur laa...

Tapi bila tidur awal ni, dia orang bangun awal... pukul 5.30 pagi dah bangun kejut mama dia.. kalau dia orang kejut abah dia, biasanya pukul 6.30 pagi.. hehehe... dari 5.30 pagi tu dia orang main laa dalam gelap.. sepahkan mainan dalam beg mainan, sepahkan kain ehh silap lipat  balik kain yang mama dia dah lipat.. semua dia orang susun atas lantai kat bilik.. bangun pagi buka lampu lantai bilik dah dipermaidanikan oleh baju dan kain lipatan Auni Auni Auni... kecil-kecil dah berbakat dia orang nih... Pandai anak abah... hehehe...

Lepas tu kalau dah penat main minta susu kat abah dia, tapi abah dia tak sedar masih pengsan, dia orang akan tidur balik ikutdan dia orang...

Dulu kecil-kecil susun elok jer masa nak tidur... sebaris jer... sekarang nih ikut suka depa.. mana boleh landing.. dia orang landing... macam abah dia juga... huhuhu....

Meh tengok gambar dia orang tidur...

Abang kalau nak tidur kena pakai baju hensem!

hadoii anak aku nih!!

aku pun tak paham macam mana boleh tidur kat lantai tu?!

17 ulasan:

~ yus ~ berkata...

oo yg abang tu nama Aqil ye. Sama nama mcm anak sulung saya...:)

Hanis MY berkata...

salam..yang tidur separuh tilam separuh lantai tu paling comel..bestnyaa ada anak kembar..

puan nina berkata...

hahaha..comel..anak sy pun bgn tdo tgk2 da sengat da..kaki atas perut ibu dia ni ha

Mama Kembar 3 berkata...

adoyaii gelak guling guling mama tgk gambar auni auni auni tu tidur berguling guling sampai jatuh tilam hahahah! comel!!!

waniewadec berkata...

kena bg award pd auni yg hampir jatuh tilam....no 2 yg menonggeng tu...kiut seh

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

tuuuudiaaaa..sukanya kakD....cumel2nya lepa tido....
hehehehehehe...tapi klu org tua tobat hodoh....kakakakakkaka...

cikmimmie berkata...

camana boleh tido atas lantai tue??hehehehe..commeeyy

aanie berkata...

alolo, comeynya....kalau tido lasak2 cmni nak letak atas katil pun x berani ni...

Azmira berkata...

cute nyer baby yg tidur nonggeng tu... hehe..

Makbed berkata...

alahaiii... tercampak sorang kat tepi tilam. hahahahahhaa..

Sricahaya berkata...

comel gaya dorang tdo..

~mrs.yie~ berkata...

tu dia...mmg ptt bg tilam kat depe je..iman pun lebey kurang.kitorg bg tdo sorg2 kt bwh.ummi dgn babah honeymoon ats katil..haha

de' Elle Norizi berkata...

cute nye Auni kuasa 3' tdo..
cemburu bl baca Auni awal tdo..cikLuna jam tak mlagkah ke kul 2 pg tak tdo la dia..

eVy-D-YaNa berkata...

comelnya diorg smua tdo! :)



Talk of A Soul

ummi_khalish berkata...

comel dan cute ja...khalish pun lasak camni gak.....hihi....

zAty si gAdis riAng !! berkata...

comelnya!!!!!!!!!
nak request anak triplet jugak nanti! hahahaha..comel!!!

miezaniera berkata...

wahh comel2 nye..tu kalo nangis, 3 3 nangis ke hehehe

exabytes unlimited