Mari memanjat bertiga-tiga!!

Haa... sekarang ni Auni Auni Auni sangatlah terrer memanjat tangga, sofa, meja kopi, kerusi meja makan dan juga panjat Abah... hehehe... biasa aa.. dia orang kan manja dengan abah dia orang... kuhik kuhik kuhik...

Disebabkan keterreran dia orang ni maka aku menjadi risau... tapi Alhamdullillah setakat ni dia orang tak jatuh lagi.. minta dijauhkan semua tu... Amin...

Ermm... lupa nak beritau... dia orang dah pandai naik tangga lepas tu turun tangga... sekarang ni tengah belajar naik tangga sambil berdiri pegang besi railing tangga tu... naik tangga secara merangkak sudah di kira sebagai pro.. huhuh...

Ada satu hari tu.. aku mandi bilik air bawah, tinggal kan dia orang depan tv... masa tu mama pergi kerja kot rasanya hari sabtu lepas... lupa aa..

Lepas mandi aku tengok dia orang dah takde depan tv... AF dan AN kat tangga... aku cari AH, tetiba dengar suara dia kat atas rumah... Ya Allah berderau sekejap aku... cepat betul anak aku naik tangga ni... Terus aku naik atas, aku tengok elok jer main siap boleh sengih-sengih lagi kat aku... errmm memang kena letak pagar laa kat tangga ni, tapi aku cari tak jumpa yang boleh dipasang ke besi tangga nih, kalau ikat ke dinding tu ada laa aku jumpa... Kau orang tau mana nak cari?

ermm.. tambah-tambah lah sekarang ni, dia orang nak dapat kaki... makin ligat aku tengok... Aku berharap dan berdoa agar tak de kejadian yang tak diingini berlaku lah... minta jauh semua tu...


Meh tengok dia orang main kat tangga... lepas panjat... jerit-jerit beramai-ramai kat tangga tu! huhuhu...









***Nota Kaki Abah
Nanti Abah letak pagar, baru Auni Auni Auni takleh main kat tangga lagi... hehehehe


Ulasan

Makbed berkata…
dah macam nursery dah aku nengoknye.
aima in luv berkata…
wahh meriah budak2 nie...
anakibu berkata…
waaa...dah sampai ke tangga kembar naik....

kembar 3"ayah" tak tau la aper cerita kembar 3 kat malaysia...dah menggigit aper ke diaorang tue...
Sue berkata…
hahaha comellnyeee tiga-tiga naik tangga berderet2. hihi dok bayangkan kalu le ada anak kembar 3 camni pastu kena angkut sorang2 bawak turun bawah, hehe comel sgt!!
amiey lee berkata…
wahhh ni kategori wajib kna letak tangga nih..heee

comel sungguh

wahai auni auni auni..marila bermain dg sarah n ashraf heee
||aLeaSaRa|| berkata…
ho..ho..wajib ltk pagar ni he3...wah makin bertambah aktif 3 Auni ni..grmnye rasa nk trjun je dlm blog bro nk peluk diorg tomei nyer.....
erienz berkata…
salam perkenalan,comelnye...geram tgk...3 3 suka panjat tangga...
Nadiah Sidek berkata…
budak2 mmg suka main tangga
Mama Kembar 3 berkata…
aduh..time tgh rajin panjat memanjat ni yg buat fenin tu, jenuh nak kejar kan psl 3 skali kan
arianaarisya berkata…
hi...salam kenal...comelnya panjat tangga...baju 3 org pun sama... memang kena cari pagar block tangga tu....twin i dulu pun suka panjat..tengok2 dah kat atas...cari pagar yg boleh letak kat besi tangga sampai sudah tak jumpa...so we ended up block dgn sofa..baru takleh alih..kalau setakat block dgn playpen tu gotong royong diorang tolak..kacang je alih..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!