Khamis, 23 Disember 2010

Haa! jumpa pun gambar diorang ni!

Saja belek-belek external hard disk nih... err.. bukan album ekk.. kalau album... tu dulu-dulu... sekarang dah maju... pakai hard disk jer simpan gambar.. hehehe... korang pun sama kan? rajin ke print gambar tu?? hahah... aku pemalas... kepada yang rajin tu.. tahniah ye.. aku kagum dengan ko...!!!

Terjumpa gambar-gambar masa Auni Auni Auni umur 3 bulan... sekarang dah setahun dah... ermm.. cepatnya masa berlalu... teringat masa kalut-kalut dapat dia orang nih... lepas keluar hospital kita orang tak berapa cam lagi la... masa tu.. abah masih terrer laa.. dapat cam dia orang... mama tak terrer lagi... tapi sekarang abah lak jadi tak terrer... mama lak yang terrer... huhuhuh.... dah tua dah... (bak kata orang perempuan, urat banyak putus masa bersalin.. eeii!! aku bersalin ker... hahaha... nasib aaa nak guna juga alasan tu... mana aci?! Aci kat India kata ipin..hehehe.. lupa bukan sebab tua tau.. cett!! tanak mengaku lagi tu... sebab urat putus ok..!! hahaha

masa dia orang umur 3 bulan ni... kecik sangat dia orang nih!! nak pegang pun tak berapa nak berani sangat... seriau bak kata orang jerman... Tapi mama dah terrer pegang diorang selamba jer mandikan, pakai bedung semua-semualah lah macam mama-mama lain buat.. Aku berani pegang dia orang bila diorang dah besar sikit... badan dah kuat... dah boleh berdiri... haaa... masa tu lah belajar-belajar mandikan dia orang.. basuh berak dia orang... pakaikan baju bedak semua-semualah.... buat susu tu tok sah citer laa... expert!! kekeke....

Aku tengah cari gambar dia orang kat nicu dulu... curi-curi ambil gambar walaupun doktor larang... tapi tak ingat letak kat mana.. huhuhu... masa tu dia orang lagi kecil!! tapak kaki dia orang besar ibu jari tangan aku je... nanti laa bila dah jumpa aku letak kat sini...

Meh tengok diorang masa umur 3 bulan...


Dari kiri AN, AH, AF

Auni Faqihah

Auni Haziqah

Auni Naqibah



Penuh dah katil...

Okeh.. gambar ni masa kita orang bawa AH pergi IJN untuk pertama kalinya sebab nak cek jantung berlubang dia... klik sini untuk cerita jantung berlubang AH. Kat entry jantung berlubang ni aku tak letak gambar masa pergi IJN sebab masa buat entry tu cari gambar ni tak jumpa... hehehehe....

Cantik woo IJN nih!
Mama dan Auni Haziqah


**Nota kaki abah..
I tiap-tiap hari bersalin tau!! Baik untuk kesihatan!! hahahahaha

10 ulasan:

Mama Kembar 3 berkata...

COMEI! COMEI! COMEI! Suka tgk gambar diorang tido tu, tenang jer rasa

Cik Jue berkata...

comel sangat.....

Izan Ishak berkata...

serius comel nya masa bby auni auni auni ni.... sama je. mmglah tak kenal~

nabilla syima berkata...

alolololo....comel nya mcm pelangi jgk masa kecik2...hihihihi...

Sricahaya berkata...

comei...suka tgk bby kembar..

aNgAh_aLiFaH berkata...

hehehe, mmg sama je seme. camne ek bole bezakan..? hanya abah n mama yg tgk hari2 je tau kot.. hehehe

Hazlyana Duang berkata...

Cute gilers..jeles sgt okey..saya kembar jugak..tapi belum ada rezeki nak dapat anak kembar lagi..ngeh..ngeh..:)

cikmimmie berkata...

lama tak jengok si kembar nie..beruntungnye korang dapat kembar 3..rezeki...sy suka la..hehehe

aima in luv berkata...

comelnya... semoga si kenbar sihat2 aje....

misz FaTiN berkata...

comel2 je mereka ni.. ^_^

nampak mcm same je,, cmne nak kenal 2?..hehehe.. :)

exabytes unlimited