Jumpa geng kembar 3 lagi!!!

Alhamdullillah sejak aku berblog nih.... ramai dah geng kembar aku jumpa... yang baru nih aku dijumpai oleh triplet 3R... kembar tiga lagi!!. Hehehehe... dijumpai ok... sebenarnyalah... bukan aku yang jumpa... tajuk atas tu bagi gempak sikit! kuhik kuhik.. kuhik.... meh tengok kat sini... aku dah update dah.... Moga bertambah meriah laa kalau jadi gathering yang aku cadangkan nanti... huhuhuu....

Pada geng-geng kembar yang aku tak list kan boleh beritau aku, nanti aku masukkan... maklumlah saya ni insan biasa :) (saya laa plak!! hehehe)

Hehehe... bagi tengok nama jer dulu... :) jangan marah aa...

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
wah3. makin meriah la gathering nt ye. huhuhu
nabilla syima berkata…
kalau mcm pelangi ni takde ank kemborr....tak leh ke join gath tu nnt?...nak jgk tgk..peluk,cium sume baby2 kemborr tu....
boleh2 semua boleh join! asalkan geng kembar cukup korum... kalo takde geng kembar bukan gathering geng kembar la jawabnya.. :)
Unknown berkata…
salam perkenalan dari rumah 33
||aLeaSaRa|| berkata…
wah makin meriahlah dunia kembar kite kan.Selamat dtg pada member baru!Tq bro rajin btl update n3..ni kitorang semua sayang

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!