Dun Tenang Bakal dapat kemudahan baru?!

Al Fatihah untuk Adun Tenang, Datuk Sulaiman Taha, 59, meninggal dunia di Hospital Pakar Ampang Puteri di Ampang pada 17 Dis 2010.

Mengikut trend pilihanraya kecil yang lepas, seperti DUN-DUN yang lain, DUN Tenang bakal mendapat kemudahan yang baru.. kemudahan yang dijangkakan seperti jalan raya baru, sekolah baru atau dewan orang ramai baru dll?!! Ini hanyalah jangkaan aku sahaja.. Biasalah tengok dalam suratkhabar macam-macam bantuan diberi untuk pilihanraya kecil bagi sesuatu kawasan tu... Moga rakyat dikawasan tu mendapat manfaat dari semua ni.. Rezeki orang DUN Tenang gamaknya...

Aku pernah terdengar cakap-cakap orang... kalau kawasan kau nak maju, Adun tempat kau meninggal baru dapat bantuan... huhuhuh... betul ke? Entah? Susahlah cam ni... nak kena tunggu macam tu pula!!! Moga kerajaan Malaysia lebih adil dalam memberikan bantuan...

Ermm... ini hanyalah ngomolan peribadi aku sahaja... tiada kena mengena samada yang hidup atau mati...

Kepada rakyat DUN Tenang... Undilah dengan bijaksana! Undi Anda Adalah rahsia!!




**Nota kaki Abah
Waahh!!! Cakap politik pula dah!! Ermm... cuma ambil tahu keadaan semasa kat negara ku cintai ini!!


Sumber dari Malaysiakini

Ulasan

eQuRlz berkata…
tu la..klu nk maju mcm kna doakan pemimpin pendek umo plak kn :P jht btol..
Huszaini berkata…
Taoi itulah hakikat dia kan?!! perasan tak? bila pilihanraya macam-macam bantuan or event diadakan kat kawasan DUN yang nak ada pilihanraya tu.. ermm... kebetulan kot... sangka baik nih....

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!