PDRM buat SALES!!!

YEAR END SALES!!! YES!!
Gambar ihsan en google



hahaha... ketawa dulu... aku memang dah tau aku kena saman... cuma buat-buat lupa jer... kot-kot laa diorang tak masuk dalam sistem lagi... sekali aku tengok dalam sistem PDRM ada da... huhuhu.. kena bayar ni... tengah ada diskaun...

Kalau korang rasa korang takde saman baik korang cek juga! Kompom betul-betul!! Kang melepas SALES PDRM nih! huhuhuu... rugi woo tak rebut SALES nih!!! Alaa.. tak rugi pun check!! Ada berani?!!! Err.. sales ni habis pada 30 Disember 2010 yer...

Kalau tak tau mana nak tengok meh check kat sini MYEG. Semoga berjaya yer!! hehehehe...

Sempena aku ada saman polis nih.. aku nak nyanyi lagu nih.. Mari kita nyanyi sama-sama HOYEHH!!!



Ulasan

Amy Syaquena berkata…
As'salam..

Sementara ada sale nie nak gi la settlekan saman sebab roadtax kete boleh hidup 6 bulan je hu3...kalau x bayar nanti confirm x leh renew..

p/s : jom tinggalkan detail diri di sini

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/12/jomm-kongsi-detail-tentang-diri-anda.html
anakibu berkata…
baru jer seattle semalam melalui myeg.com...nak bayar ader kat oversea....50% discount
cikpuanhady berkata…
huhuhu..sampai ujung tahun ni je ek..kn bayar dgn segera nih..thanks gitau..

Jom skodeng :Mengenai CPC, CPM, BE & ME Nuffnang
n!da berkata…
hohoho. year end sale yea. haha
Mama Kembar 3 berkata…
wahhh pdrm pun ada sales yer... heheheh
Huszaini berkata…
AS: ok dah buat dah..

ai: tu lah.. nak bayar jugak guna myeg

cph: sama sama...

n!& mk3: haah.. dah shopping ke? kekeke

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!