Selasa, 21 Disember 2010

AMRAFAHAN di Taman Canselari

Semalam balik kerja, ambil AMRAFAHAN kat taska, pastu terus kita orang pergi taman permainan kat Taman Canselari ni.. luas pastu tak ramai orang.. jadi takde lah berebut-rebut sangat...

Ermm... Si Abang keluar kereta jer terus meluru ke taman seorang-seorang dia.. laju tul.. dengan lari terkedek-kedek tu... hehehe terus main gelungsur...

Auni Auni Auni Mama ajar main gelungsor... semua pun takut... hahaha menangis teruss... masing-masing berpaut pada tepi gelungsur tu.. tak mau turun bawah... eermmm abah dia apa lagi... menyakat terus aaa... hahaha... biar dia rasa. kekeke.... Lepas tu main jongkang jongkit.. ok sket laa sebab Mama dia pegang.. takde le menangis dia orang tu.. :)

Meh layan gambar diorang..

Kelam kabut Mama nak jaga diorang...

Abang tak mau dok lama-lama...




Jenuh panggil tengok kamera! Hapah idak!!

Sayang adik!

9 ulasan:

me suya berkata...

mereka adalah sangat comey :)

Sricahaya berkata...

sonok tgk...
abang yg penyayang..

Izan Ishak berkata...

bestnya tgk 3 auni n abang main sama2. penat juga tu mama n abah nak jaga kan~

AiMaN HaDi berkata...

suka tgk muka innocent auni auni auni..cute =)

SURIA AMANDA berkata...

kalau Lisa jumpa ni..tak tau la mana satu ikut susunan nama yang betul

Mama Kembar 3 berkata...

cute! cute! cute! nnanti Auni x3 tu dah besar & tatau takut, abih laa satu taman Abah & Mama nak kena kejar hehehe

Sue berkata...

comelllsss.. huhu kelam kabut jadinya nak hhandle 3 budak kecik sama umur tu. bertuah sungguh!!

Huszaini berkata...

ms: hehehe tq tq er.. mereka jer? abah mereka? kekeke

SC: Hohoho... kat rumah slalu gak adik dia kena buli!!

II: huhuhu buleh kurus aaa... kekeke

AH: tq tq tq

SA: hehehe... boleh tanya mama diorang.. sbb mama lagi terer cam diorang dari abahnya... kekekke

MK3: macam anak mama laa.. lagi laa boy... patut laa nampak kurus skit.. kekeke

S: hehehe.. nasib tak pandai cakap macam abg dia.. huhuhu... Alhamdullillah!

mummy darwishes berkata...

cmne la ek awk jaga 3 kembar tu...qis jaga kembr 2 ni pn mcm nk pengsan..tp girl baik..xlasak mcm boy kn...

exabytes unlimited