Yeyy!! Kami menang!!

Alhamdullillah AMRAFAHAN menang!!! Empat empat orang dapat hadiah... AF dan AN dapat saguhati, AH dapat nombor 2 untuk kategori baby comel dan aktif!!

AMR pula dapat nombor satu untuk kategori pakaian beragam!! Terima kasih Aunt Ida!! Sebab bagi baju cowboy nih.. err.. bukan bagi.. err.. pinjam? sewa? beli? hehehe... Sesiapa nak sewa baju beragam bolehlah contact member aku Ida nih.. tak pun boleh tengok kat FB dia klik sini>> Aina Costume..Terima kasih pada juri hakim yang bagi AMRAFAHAN menang!! Terima kasih pada semua yang mendoakan Amrafahan menang!!! Yeyy!! Seronoknya!!! Hehehe... Mama dengan Abah pula yang lebey lebey nih... kekekek... nanti aku upload video penyebab kemenangan si Abang.. kat opis tak boleh buka Youtube.. nanti kat rumah baru boleh.. hehehe sementara tu tengok gambar kemenangan lah! hehehehe


Bergambar ramai ramai sebelum terima hadiah!
 Maaf yer.. gambar tak clear... pakai henpon jer.. :-)







Hadiah Abang

Hadiah AH

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!