Selasa, 7 Jun 2011

Okkk!!! Okkk!!! Abah bangun!!!

Pagi tadi pukul 6 lebih rasa aku... aku tak ingat siapa... mula mula ada orang golek golek kat badan aku, lepas tu aku buat tak tau jerlah.. masa tu pejam mata lagi.. aku boleh agak laa mesti auni auni auni yang golek golek sebab abang bangun lambat..

Aku pun sambung laa tidur.. tiba tiba "klukk!!" bunyi ketuk.. kekeke.. yeyeye jer bunyi macam tu.. ala nak sedapkan cerita.. boleh? hehehe... terus cerah biji mata aku nih.. tengok tengok ada seorang auni ni mengetuk bibir aku dengan botol susu dia..  hadoii nak... sakit bibir abah nih... terus aku bangun.. auni ni buat muka tak bersalah jer... haaa... tensen aku.. terus pergi ambil wuduk dan solat... auni mana yang pukul aku pun aku tak tau.. huhuhu..

Auni Auni Auni!! Abah pesan nih!! Jangan buat lagi tau!! nanti bibir abah jadi hensem!! jangan buat tau!!! abah taknak hensem hensem nih... huhuhu!!!

6 ulasan:

-ini diary saye- berkata...

auni auni auni buatlah lagi nnti bibir abah jadi sexy n hensem kalahkan angelina jolie hehehe...

:|: TinTa Kibod :|: berkata...

wakaka...
auni [tatau gk auni mana satu] gerak solat subuh lah abah!!

*entri baru Sempat berjalan...

Izan Ishak berkata...

kahkahkah...takmo abah jadi hensem2 ye. boleh gitu?

Huszaini berkata...

ids: huhuhu takmo.. sakittt...

tinta: haah gerak solat subuh cara ganass!!

izan: takmo takmo takmo.. kekeke

Yaati Nor berkata...

berdarah pulak bibir abahnya nak bagun solat subuh..hehehehehe

ibu syafiq berkata...

klu auni auni auni buat lg bila org tgk msti org pk lain kn...?huhu...ya lah...bibir kn...?
so...auni auni auni sila buat lg k...kuikuikui...

exabytes unlimited