Selasa, 7 Jun 2011

Berita gembira...

Aku dan famili dan sepupu serta anak buah baru lepas layan cerita kung fu panda... Cerita menarik walaupun tengok sambil pangku auni err haziqah ke faqihah tak ingat sebab gelap hehehe yang pasti bukan AN sebab dia layan cerita ni.. Cuma AF dan AH yang tidur.

Berita gembira sempena birthday Aqil ni ialah aku dah lulus temuduga yang aku tempohi hari tu.. Alhamdulillah rezeki anak anak setelah 4 tahun kerja kontrak dengan gomen dapat juga aku kerja tetap, walaupun berlainan bidang insyaAllah aku boleh apply pengalaman (masa ni aku dah tidur.. Bangun tidur sambung balik buat entri nih.. Hehehe) kerja aku sebelum sebelum ni ke dalam bidang baru ni... InsyaAllah..

Errmmm... Dah tua kan baru dapat kerja tetap, takpelah mungkin terlewat sikit bagi aku, tapi sekurang kurangnya aku tak risau sangat bila kontrak nak tamat. Tiap tiap tahun bila sampai masa nak tamat kontrak, mesti fikir dan risau, sambung ke tak kontrak aku ni, kalau tak sambung macam mana pula nanti? Cuma aku percaya rezeki tu datang dari Allah, cepat lambat mesti akan diberikan Nya...

Aku berdoa dan berharap kawan kawan aku yang masih belum dapat kerja tetap, akan dapat kerja yang lebih baik dari sebelumnya dan menjamin masa depan korang..

Aku bersyukur ke hadratNya atas rezeki yang diberikanNya.. Moga aku peroleh rezeki yang berkat dan halal dikerja baru nanti.

Untuk kerja baru ni, aku tak pasti bila nak mula, kena tunggu surat offer dulu baru boleh hantar resign letter.. Sedih juga nak tinggalkan tempat kerja lama nih... Dah lah tak tau nanti nak kena hantar mana... Harap harap dalam putrajaya juga... Huhuhu.... Ada ker? Harap jerlah...

Oklah nak sambung tidur balik dah... Entri ni aku mula taip pukul 9 lebih malam tadi, sekarang dah pukul 4 pagi... Hehehe tertidur sebelum sempat siapkan entri ni.. Ni baru berpeluang nak habiskan cerita aku.. Oklah yer.. Doakan aku selesa dan sesuai dengan kerja baru aku tu nanti yer!! Terima kasih korang!! Daa..
Published with Blogger-droid v1.6.9

17 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

syukur

syukur.................
ayu tumpang happy.. tahniah papa kembar,....

tak mengapa dapat kerja tetap lambat, walau dah ada usia..
yang penting itulah y menjamin kehidupan papa, mama dan anak2

Huszaini berkata...

terima kasih ayu! Alhamdullillah rezeki dari Allah

Mehmed - berkata...

wah selamat bertukar suasana..smoga berjaya..

mamaelly berkata...

alhamdulillah..tahniah ye abg huszaini.. rezeki anak2 kan..


p/s : leh la wat open table..:P

Izan Ishak berkata...

tahniah bro!! syukur alhamdulillah~

cepat atau lambat semua dah menjadi ketentuanNya... selamat bertugas di tempat baru ye bro~

dalilarahmad berkata...

salam

Tahniah bro.Doakan saya saya dapat tetap gak..bulan 8 ada PAC...adui..
papeun, mintak le masuk ICU JPM..baru bergegar..kuang3..

rehaljingga berkata...

tahniah bro!! akhirnya..

ko jgn bawak wabak zombie lak kt opis baru nnt..haha

Sarah Amanda berkata...

Tahniah! tumpang gembira melihat kejayaan en Huszaini..tak kisahlah lambat atau cepat..sudah ditentukan rezeki masing-masing.

Selamat majujaya ditempat baru!

Feizal berkata...

Alhamdulillah bro...Tahniah aniway!

Smoga dpermudahkan lg rezki en.huszaini skluarga.Amin..

[n a j e e b] berkata...

congrats bro!! open table haa... Ali Bistro!! kikikiki!

-ini diary saye- berkata...

congrats =)

Mama Kembar 3 berkata...

CONGRATS! Moga happy di tempat baru nanti :-)

Huszaini berkata...

haa.. terharu!!! terima kasih semua!! terima kasih!!! terima kasih!!!!!!!

waniewadec berkata...

tahniah3!..rezeki anak2..nnt tuko tempat keje ke?

Huszaini berkata...

wanie: Alhamdullillah.. haah tuko tempat keje dapat keje baru

Yaati Nor berkata...

Tahniah en huszaini dgn kejayaan kerja tetap nie..terima je rezeki yang datang..kadang2 nak berjaya kita kena keluar dari zon selesa kita..renung2kan..

ibu syafiq berkata...

tahniah!!!
2 nma'y rzeki ank...

exabytes unlimited