Cobaannn...

Cobaan untuk menidurkan Auni Auni Auni sekarang ni masih belum berjaya... Mama sibuk masak.. Jadi untuk tidak menukarkan mama menjadi resakse gorgon, ada baiknya aku bertukar menjadi ultraman si penjaga kanak kanak... Huhuhu...

Biji mata sorang sorang nih cerah jer... Bila nak tidur nih... Ermm... Sementara diorang nak memain ni, baik aku curi curi masa update blog.. Hehehe..

Meh tengok gambar diorang sebelum nak tidur ni.. Masa aku ambil gambar ni AF dan AN tengah meraung... AN jer rilexs hehehe


AN tak nangis pun


AH nangis celah kelangkang aku.. Diorang ni mana sempat landing dorang landing jer.. Biasa perut aku tempat kegemaran AH nih.. Huhuhu


AF meraung
Published with Blogger-droid v1.7.1

Ulasan

MasihaSulaimi berkata…
aiyooo...biasanya bila auni3 mengamuk+meraung...apa yg abah & mama dia buat?hehehe..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!