Cubaan menguruskan badan!!!

Aktiviti malam ni adalah menguruskan badan... Errr... Perut actually... Kekekeke...

Baru masuk main 2 3 minit jadi keeper dah kena keluar sebab game dah habis... Team mana dapat 2 gol dulu kira menang, kalah kena keluar padang... Huhuhu... Macam mana nak kurus kalau main tak sempat berpeluh nih.. Ermm... Minggu depan pergi menyabit laa pula... Keluar peluh sikit... Hehehe



Aqil pun ikut tapi dia main game jer... Ada juga laa tendang tendang bola... Hehehe kena ajar pada sekarang nih biar dia pandai bersukan...

Published with Blogger-droid v1.7.1

Ulasan

Citarasa Rinduan berkata…
chaiyok2.........

utk kesihatan papa kembar dan utk kehidupan baru ditempat kerja....

good luck papa
kertaskoyak berkata…
rilek punye anak abah turun padang pakai pyjama je..heee
Huszaini berkata…
ayu: tq! heheehe InsyaAllah

kertaskoyak: haah.. malas nak salin baju dia.. hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!