Jumaat, 10 Jun 2011

Arghhh!!! Lisa!!!!! arghhh Yusri!!!

Macam tak boleh terima hakikat jer bila artis yang diminati bercinta!!!

Arghh!!! Lisa!!! Takperlah... Kalau ada jodoh ko dengan Yusri moga berkekalan laa... Bercinta juga Lisa Surihani (ehh nama sama dengan wife aku laa!!) dengan Yusri KRU ni..

Huhuhu ikhlas dari peminatmu...



Ni gara gara tengok Lisa kat tv9 dalam Galaksi ni... Cair tengok kecomelan dia...

Errr... Agak agak wife aku jeles tak? Minta minta dia jeles... Susah betul nak bagi dia jeles nih... Hehehehe...

Jangan risau yer mama, abah ada mama sorang jer ehh tambah lagi empat hehehe...
Published with Blogger-droid v1.7.1

7 ulasan:

Pijahh' de-Arr berkata...

hahaaa..~~

||aLeaSaRa|| berkata...

amboi tak tahan siap snap dr tv lagi tu he3.kite pun baru hbs layan galaksi.macam2 citer panas hari ni.lisa ngan yusry mmg sesuai..lisa comel sgt2.wah bertuah badan wife tak reti jeles tau!

elis wanie berkata...

hahaha yang last tu kelakar la...

NURUL AINI NORAZMAN berkata...

xsuka lisa dgn yusry ni,.=(

Mama Kembar 3 berkata...

yusri laa yg untung, ex-wife dulu pun lawa, skarang dpt lagi awek yg lawa...hmm bertuah badan...

cik rama-rama berkata...

harap berkekalan lar.. :)

Huszaini berkata...

Pijah: huhuhuhu frust.. kekeke

aleaa: haah sanggup sebab lisa... kekeke dia tak jeles.. lagi dia suruh adaa...

elis: hehehe..

Nurul: haah sama laa kita.. tak suka kat Yusry nihh.. hehehe kat lisa kita suka...

mk3: tu yg ai jeles tu.. kekeke

cik rama2: takmo! (lisa dgn yusry) kekeke Amin...

exabytes unlimited