Gambar AMRAFAHAN bercuti cuti Malaysia!

Gambar aku dan famili semasa cuti hari tu... layan jer lah yer..

Gambar di Snowalk I City Shah Alam... akhirnya sampai juga aku kat sini.. hehehe... tapi masa nih AMRAFAHAN tidur..
Snowalk I City Shah Alam
Ni anak buah aku, anak adik aku laa...

Sebelum masuk Snowalk

Sejuk giler dalam nih!!

Penaja Hotel.. hehehe


Dalam Igloo ni tak sejuk pun!
 Gambar kat Hotel Bluewave Shah Alam... penginapan ditaja oleh adik aku.. terima kasih Aiza!!
Dalam lift seronok main dalam nih!

Kat bilik hotel, minum susu sambil tengok tv

Beriya betul tengok tv haa...

Macam paham jer..

Fa'iqah dan abahnya

Aqil dan Uncle Deedam

Mak rindu nak main congkak
 Gambar di kenduri kahwin sepupu aku..

Abang buat peace 1 jari.. kekeke

Auni dan Acu

Auni Auni Auni dan Aunty Nona



Gambar di Bukit Fraser








Gambar di Air terjun Sungai Semangkuk






Dalam kereta on the way balik rumah... Nasib laa anak anak aku ni tak kisah sangat.. boleh tidur macam-macam gaya dalam kereta.. hehehe





 Itu jerlah kot gambar gambar AMRAFAHAN bercuti... hehehe... terima kasih yer layan gambar nih!!

Ulasan

[n a j e e b] berkata…
incik Aseng dgn boot Phua Chu Kang!
- AMR dah pandai buat "peace" dgn sempurna!!

hehe!
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
sama-sama...
gambar comel3 auni kuasa 3..tak boring punyeee!!
*tq eh vote hehe

*entri baru : Mari mengira bil astro mulai Julai 2011
Huszaini berkata…
najeeb: tu laa pasal.. dpat lak yg kuning.. blasah jer lahh..

tinta: terima kasih yer!! :) err.. saya dah tutup akaun astro.. hehehe
Bintang** berkata…
comeynyeeee gaya tido..hehe
comel giler kembar tiga ni

pasal eh dalam igloo x sejuk?
Mama Kembar 3 berkata…
sronoknya amrafahan bercuti! pic tido dlm keta tu cute giler aaa hehehe
Huszaini berkata…
Bintang: hehehe.. terima kasih!!

A&PH: terima kasih.. err... sebab dia tak panas kot.. heheh

mk3: hehehe.. penat sgtt dorang tu..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!