Nak beli beg cantik dan murah tak?

Haa.. jual beg aku skg nih!!! Tak tak tak.... tak jual beg pun... aku jual towel jer... heee...

Kalau korang tengah cari beg untuk letak telekung ke barang-barang baby ke mekap ke boleh lah tengok kat kedai alam maya Ibu Amir Amirah nih.. geng kembar juga nih.. Nama kedai dia LITTLE TWIN SHOPPE. Ada bermacam-macam jenis beg dan barang-barang lain... boleh lah lawat yer... tengok-tengok mana yang berkenan kat hati..

Untuk segmen pertama Amrafahan, pemenang kedua akan dapat beg yang ditaja oleh LITTLE TWIN SHOPPE nih.. Terima kasih LITTLE TWIN SHOPPE sudi taja hadiah untuk segmen aku nih!! Beg ni Ibu Amir Amirah buat sendiri tau!! Cakap omputihnya HANDMADE!!! memang kreatif laa dia!!!

Nama bag ni... BLACK AND WHITE TOTE BAG
Size: LEBAR 16 inci x TINGGI 10 inci











Cantik kan? Untung siapa yang dapat nih!!!

Ulasan

IbuAmirAmirah ;P berkata…
hihihi..TQ..tumpang promotion..hehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!