Jumaat, 6 Mei 2011

Bila jumpa peminat, macam nilah gayanya!!

Hari tu pergi Alamanda.. masa tu nak beli ubat kat watson, jadi aku suruh laa mama tunggu dengan AMRAFAHAN kat depan watson tu.. Aku pun masuk kedai...

Bila dah siap beli barang tu.. ada awek kedai mekap tu tengah  sembang dengan mama, aku pun datang kat diorang... lepas tu diorang nak amik gambar kembar... hehehe... agaknya Auni Auni Auni macam dah biasa kot.. orang amik gambar nih.. buat tak heran jer... yelah.. dari kecil orang dah amik gambar diaorang.. hehehe...

Bila awek amik gambar Auni Auni Auni, aku amik laa gambar awek nih... tengok gaya dia amik gambar! hehehe..  agaknya dia perasan aku amik gambar dia.. terus jee malu-malu...




Lepas amik gambar tu, awek ni cakap laa kat Auni Auni Auni, salam KAKAK! salam KAKAK!! HOHH!!!
mana boleh macam tuh!!!! jatuh laa standard aku!!!!

Ada ke patut bahasakan diri dia kat anak anak aku kakak!!! Habis tu aku nih pangkat pakcik dengan awek tu ker?!!! huhh!!! mana boleh!! aku muda lagi tau!!! baru awal 30 an kekekee!!! Terus aku cakap kat awek tu.. mana boleh panggil kakak! kena bahasakan aunt laa... awek tu gelak gelak.. hehehe... lepas tu aku cakap dengan Aqil.. babai nenek!! Aqil pun ikut! babai nenek!! Awek awek kedai mekap tu tensen jer sambil gelak gelak sebab kena panggil nenek dengan Aqil! hahaha pueh ati aku!! kekekeke





Aku ada bagi laa alamat blog ni kat awek tu... kepada awek tu kalau dia ada bacaa.. maafkan abang yer. ceewwaahh...  abang bergurau jer!!! hehehehe

8 ulasan:

~: nisa :~ berkata...

yang umur 20an pun ramai yang dah jadi nenek... nenek tiri... he3... sape suruh kawin ngan datuk orang!!!

Mama Zara berkata...

hihi..nenek ye...belasahhhh la aqil...keh keh keh...

IbuAmirAmirah ;P berkata...

hehe..ramai peminat tu auni..

tapi.....part plg tak tahan, abg tu..hihihi

Zakiyah Zainon berkata...

status mesti selalu nampak muda hehehehe

Ainul Hayat berkata...

hahaha...lawak je

Noriz berkata...

wah, kembar 3 glamer cam artis la :)

Huszaini berkata...

nisa: datuk orang banyak duit! hehehe

mama zara: kekeke mesti tensen awek tu!!

IbuAA: hahaha!! nak rasa muda!!

zakiyah: ofkoros laa! hati mau muda!!

ainul: hehehe tq!

noriz: hehehe.. tak laa.. sebab ada 3 muka sama! tu yg orang nak tengok tu! hehehe

Mama Kembar 3 berkata...

aikk...abang? bukan pokcik kaa?? haha!

exabytes unlimited