Rabu, 4 Mei 2011

Tak nebes dah!

Alhamdullillah selesai dah interbiu aku!

Tadi punya laa nebes... segala mak nenek perasaan ada...

Mula mula masuk bilik interbiu tu nebes gila... bila dah setat sembang tu kurang sikit laa... nasib laa dia tak tanya pasal kenegaraan sangat... aku punya laa kalut nak mengapai nama menteri bagai... tapi tak tanya pun...

Keputusan interbiu bulan depan... Kalau Allah tetapkan rezeki aku dapat kerja nih Alhamdullillah rezeki anak anak... kalau tak dapat pun tak pe, rezeki anak anak juga.. Allah lebih tahu, kita merancang Dia tentukan..

Pada sahabat luar sana yang belum dapat kerja atau kerja tetap, janganlah risau, cuma kita perlu usaha lebih sikit jer... ceeewaahhh bagi nasihat plak kat orang!!!

Apa apa pun ingat, rezeki tu datang dari Allah, bukan manusia...

Kita enjoy!! Heee...

5 ulasan:

~: nisa :~ berkata...

Insya Allah... rezeki Allah ada dimana-mana.... mungkin dalam bentuk yang kita tak terduga dan tak dijangka...

puding_manis berkata...

same la kita...blum ada keje tetap lg...yg plg penting....
sabar...sabar...sabar...sabar...sabar...sabar dan sabar... :)

Citarasa Rinduan berkata...

papa kembar 3..
all the best..
moga2 ada rezeki papa dgn SPA....
amin...

mana tau kerja ngan gomen??... amin...amin
mmg rezeki si abang dan kembar 3

padlie berkata...

semoga berjaya!

saya dulu 4 kali baru dapat.. heheh

Entry terbaru padlie: Eh eh.. Ada orang ngumpat saya la..

Huszaini berkata...

nisa: InsyaAllah terima kasih yer

puding: kena sabar betul tu! InsyaAllah ada rezeki anak2

ayu: tq ayu! Ada rezeki InsyaAllah dapat rezeki anak2

padlie: waa! 4 kali! Alhamdullillah dapat juga!!

exabytes unlimited