Rabu, 9 Mac 2011

Padlie blogger istimewa yang tabah dan kelakar!!

Gambar Padlie muda-muda! Dicilok dari Majalah Iremaja
Assalammualaikum,

Dua tiga hari ni aku rajin ke blog Padlie. Cerita blog dia buat aku tertawa sendiri.. Padlie seorang yang tabah dan istimewa, aku kagum dengan kegigihan dia, semangat dia..



Kisah hidup dia dimuatkan dalam majalah iremaja. Kau orang boleh baca kisahnya dia blog dia: Cerita Si Padlie

Sekarang Padlie dah jadi seorang penyelidik di salah satu jabatan kerajaan. Aku suka tulisan dia ehh taipan dia.. ringkas berilmu dan kelakar..

Jom terjah blog Padlie!!

7 ulasan:

Mama Kembar 3 berkata...

mama baru je singgah blog dia smalam, suka tgk semangat dia.

Citarasa Rinduan berkata...

ayu pun suka blogger padlie

rajin dia bw dan rajin dlm kehidupannya..
cayalah

Huszaini berkata...

Tabah kan dia! Moga padlie terus berjaya dalam bidang dia! Amin..

p@kcikLie berkata...

salam, mmg kenal sangat dgn padli ni..opismate merangkap jiran sebelah...sungguh tabah orangnya.

Huszaini berkata...

Pakcik lie: laa yer ker! keciknya donia! :)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata...

nak singgah gak r blog dia..ramai dah entrykan pasal padlie ni..



Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

atau berminat nak join GA saya..--> 2ND GIVEAWAY

padlie berkata...

Eh, kat sini pun ada citer saya..

Terima kasih banyak2.. :)

p/s pakcik lie pun ada kat sini? :)

exabytes unlimited