Akhirnya! Jumpa juga kembar 4!!!

Yes!!! Akhirnya!! Jumpa juga kembar 4!! Setelah sekian lama mencari meng google meng yahoo meng bing !!! Jumpa juga! Kembar 4 orang Malaysia nih!!!

Meh tengok gambar diorang!!


Ehh! ehh!! Apasel nampak 2 kembar jer?? Kata kembar 4?!! Halemak!! Jangan marah aa.. sebenar bukan kembar 4 tapi nama anak-anak ibu kembar ni guna 4 huruf jer... AMNI, AMIN & IMAN. Kretif betul mak ayah dia orang!


Jangan marah aa! Jom terjah blog ibu dia orang! Masih segar dari ladang! Baru jer buat blog bulan nih!! Dan aku rasa mak dia seorang yang kelakar!! hehehe

Terima kasih Lin sebab update kat blog awak! Saya ada baca tadi!!

Ulasan

iqin berkata…
hahaha,,

:)

www.storymoryiqin.blogspot.com
Citarasa Rinduan berkata…
tahniah apap kembar..
ayu nak kesanalah
the triplets berkata…
lo suspen jer... tahniah yer aunis and geng kembar lain masuk harian metro...
the triplets berkata…
lo suspen jer... tahniah yer aunis and geng kembar lain masuk harian metro...
the triplets berkata…
lo suspen jer... tahniah yer aunis and geng kembar lain masuk harian metro...
deAnza-wAnda berkata…
wahhh...giler best... 4 meh?? suke4....
munna berkata…
wah... lagi ramai... 4 org sekali dapat
lin berkata…
weee... ibu dorang mmg kelakau...!! n agak gilos2. jgn mare ye annabella.
Huszaini berkata…
iqin: tq yer sudi lawat sini! dah terjah dah blog ikin!

triplet: hehehe tima kasih! nanti next time join yer!!

deAnza: hehehe tak la.. saje jer buat kacau! hehehe

munna: hehehe saja jer! kembar 2 jer

Lin: sahabat baik ek! takpe boleh kutuk sahabat sendiri... saya tak bleh! hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!