Selasa, 8 Mac 2011

Jalan-jalan keliling rumah!

Hari tu aku bawa Auni Auni Auni jalan-jalan keliling rumah aku.. er.. kat luar rumah... pusing 1 blok teres.. Saja nak praktis dia orang jalan guna kasut, naik bukit, turun bukit... Erk.. masa ni si abang tidur kat sofa.. penat main gamaknya..

Kasut kena la sesuai.. aku dan wife beli ada laa dekat 9 pasang.. yelah sorang 3 pasang... tu pun bukan beli serentak... mula-mula aku beli main belasah jer tak tau saiz berapa.. kaler merah, jadi ada yang ok ada yang longgar. Lepas tu beli kaler kuning, saiz sama tapi getah belakang kasut tu longgar, jalan sikit terpeliot anak aku.. kesian pula! So bila dah tau saiz aku terus cari!

Auni Haziqah dan Auni Naqibah sangat berani.. semua permukaan jalan dia larung hehehe... tapi si Faqihah masih takut-takut nak pijak rumpun pun kena tunggu orang pimpin tangan dia..



Tapi tu laa masalahnya! Nak cari 3 sama susah betul! tak saiz laa pulak!!! Sama je macam baju... huhuhu kejap takde saiz kejap tak sama kaler... mencabar betul! heheheh

Sudahnya aku beli 2 saiz sama 1saiz besar sikit.. biar besar boleh pakai lama.. nasib laa beli murah-murah jer.. sebab dia orang bukan pakai lama pun kejap jer... Budak-budak ni cepat membesar!

Meh layan gambar...





Gambar bawah: Punya laa payah nak snap gambar dia orang pandang kamera.. ada jer hal lain dia buat...




12 ulasan:

shearasol berkata...

seronok nyer akak...

Shahazrin berkata...

huhuhu memamng macam2 la bro.... jenuh nak pujuk suh tengok kemera..

~: nisa :~ berkata...

comel...comel...comel...

Mama Kembar 3 berkata...

cutenya...dpt jln keliling umah pun dah cukup syok dah tu untuk diorang kan? sama kes laa kita, apa benda pun nak cari 3 pasang yang sama mmg susah.

mamaelly berkata...

hihih comel..mmg comel..geram ngan rambut depa

Huszaini berkata...

terima kasih yer... entri ni ditaip dalam keadaan mengantuk... jadi ayat merepek dan tah hapa hapa... huhuu


shearasol: err... akak tu ditujukan kepada sapa? diri sendiri ke saya?

shahazrin: pueh laa nyanyi laa tepuk tangan laa.. tak nak gak pusing tengok aku.. huhuhu

nisa: tq tq tq

mk3: hehehe kita serupa... :)

mamaelly: tq! hehehe kerinting yang tak kerinting sangat... hehehe

ieka berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ieka berkata...

as'slm..mtk maaf ye?..blog ade malware lh,contains content from dengantenang.blogspot.com..erm,xlehh nk bc blog kmbr ni lg dh...=(

Suliana berkata...

cute sangat!!!!

Huszaini berkata...

ieka: cuba buka guna browser lain selain dari chrome. cuba firefox? saya pun tak tau mana datang malware ni. nak remove pun tak reti

suliana:tq!

GadiSQaMp0nK berkata...

ala~~~'besarnya' gambar dorang..nasib baik tak rabun..hihi

Huszaini berkata...

hehehe.. sila klik gambar yer utk tengok besar2

exabytes unlimited