Khamis, 2 Jun 2011

Perangai baru laa pulak!!

Selamat pagi!!

Ok.. pagi tadi dalam pukul 5 lebih aku bangun buat susu sebab AMRAFAHAN dah meraung raung.. Ngantuk sangat aa... huhuhu.. lepas tu bagi laa AMRAFAHAN minum..

Tiba tiba aku dengan ada bunyi macam orang berkumur... masa tu bilik gelap... banyak kali juga laa aku dengar berkumur tu.. masa ada 2 orang Auni baring kat sebelah aku.. aku pun tak tau sapa.. jadi.. aku malas laa amik port.. aku pun sambung laa tidur kejap sebelum bangun balik nak solat subuh..

Lepas tu aku mandikan diorang.. bila tengah nak siap-siapkan dorang pakai baju tu.. AFAHAN ni minum laa susu.. masa ni masing-masing pakai pampers jer.. tak sempat nak pakai baju.. hehehe.. Lepas tu aku dengar lagi orang berkumur... Bila aku toleh jer rupa rupanya AN yang berkumur tu.. aku tengokkan jer.. mula mula dia minum susu tu.. lepas tu dia simpan dalam mulut dia.. lepas tu dia kumur kumur susu tu... sambil lompat lompat lari lari atas tilamm.. hadoii yaii.. elok jer pula tu.. tak tersembur susu tu... bila dah habis kumur dia telan.. dia minum lagi susu dia buat lagi kumur kumur tu sambil lompat lompat... hehehe errmm... lantak laa anak oi.. janji susu habis.. hehehe... gelak aku tengok perangai baru AN ni.. hehehe...

Oklah itu jer cerita untuk pagi ni... daa...

8 ulasan:

[n a j e e b] berkata...

waaa....jgn simpan dlm mulut smpai jadi keju dah la ye AN....kikikiki!

ellisya berkata...

mcm2 perangai kembar ni kan..mesti ari2 ade je bnda2 baru yg leh wt mak ayah die gelak..hehe..klu tk keberatan kn..leh tak share list for triplet newborn nih..emy preggy twin but lh la guna gak kan list tuh..hehe..tq in advance

Cik Puan Izan❤ berkata...

macam tu pulak perangainya...hehehe...comel..^^

:|: TinTa Kibod :|: berkata...

jgn tgh kumur tu tersedak udah ye AN..takut time tidur tu je huhu..

*entri baru Gambar Ekslusif : Buang Bayi macam Buang SAMPAH!...

Mama Kembar 3 berkata...

laaa pulak dah? kumur kumur pastu telan? hahahha... macam macam :-)

Huszaini berkata...

najeb: hahaha pandai laa ko!

eli: InsyaAllah pregnant triplet gak ke? ok nnt saya letak kat bloglist kembar 3 saya tu..

CPI: hahaha macam2 kan!

tinta: risau gak.. insyaAllah tak kot

mk3: 3f ada penah buat tak? hehehe

Rai berkata...

nanti ada la yg mengikut tu.. jgn luah merata dah..

dalilarahmad berkata...

sunnah nabi tuh..kumur dulu pastu telan..hoho..baguih la tuh anak abah!!

exabytes unlimited