Apesal bini aku...

Haaa..... apesal bini aku mengidam mee rebus haji wahid ni?? Jeng jeng jenggggggggggggg.........

Mee Rebus Haji Wahid Putrajaya

Mee Rebus Haji Wahid Plaza Angsana

Mee Rebus Haji Wahid

Hehehe... takde apa apa laa.. saja jer dia nak makan mee rebus nih.. dari hari tu lagi dia ajak cuma tak berkesempatan nak bawa dia jer.. err... kalau 'ada' kan rezeki tu namanya kan korang kan?!!! kekekeke...

Untuk cerita kebestan mee rebus haji wahid ni boleh baca kat sini dan sini... err.. gambar pun aku cilok dari blog diorang.. jangan marah aaa... memang sedap mee dia!! aku pun suka makan!! hehehe

Ulasan

mama comel berkata…
ye,,,betul2..sedap sangat..slalu makan kat angsana..nasib baik dekat je..:)
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
hoh kt Putrajaya ade ehhh?
sama ke sedap cam kat angasana?
wahh lama tak makan mee rebus pure!!!

Jom UNDI anak saya :)-> Meraih UNDI utk Mu'adz Firas selama 10 Hari...
NURUL AINI NORAZMAN berkata…
gile lama xmkan mee rebus nih,.=)
[n a j e e b] berkata…
kat mana....kat mana???? (meleleh-leleh........)
puding_manis berkata…
yup! mmg sedap tau mee rebus ni...dlu masa study kat skudai, slalu g angsana mkn mee rebus ni...mmg sedap, sampai kuah2 abis dihirup...heheh
hanyzaini berkata…
tq dear .... tq so much..luv u lots n lots..
Cik Puan Izan❤ berkata…
selalu dgr tentang kesedapn mee ni...tp tak pernah cuba..
FirdausShafawi berkata…
paklong,nnt idut nk makan mee rebus tu jugak.....
ellisya berkata…
sedapppp!~
teringat yg kt angsana tuh...
nyummy2!~

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!