Mabeles!! mabeles!! mabeles!!!!

Sebelum.....

Sup tulang merah


Dari atas kiri: Mee Rebus Ayam, sup tulang merah, mee rebus daging dan udang, bawah mee rebus daging

Mee rebus daging

Mee rebus daging dan udang

Selepas...


Pinggan aku yang clear tu.. hehehe

Kedainya.. di Medan Selera Payung kat Presint 9, Putrajaya..

Mee rebus Haji Wahid Putrajaya

Ulasan

Noriz berkata…
mak aiii, Hj Wahid dah bukak cawangan kat Putrajaya ek...bravo2!
Hj. Wahid punya mmg mabeles!
kat johor ni dia mmg dah femes gile :)
hanyzaini berkata…
nak lagi ..huk huk..leh tak?
Mama Kembar 3 berkata…
arghhhhh tensennnnn! *drooling*
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
ah memang!
iskkkkk...
kecurrrrr!!

*entri baru Part II : Harta Sepencarian...
ida berkata…
harus kena pergi ni, bawak hb..!!
ZamMY berkata…
i pon mkn gak mee rebus + sup tulang merah ni td.. tp bungkus je.. xde partner nk mkn sn.. ni gara2 entry abg husz la ni.. harharhar - mas idayu
||aLeaSaRa|| berkata…
salam bro dan wife!kite dah pergi pekena mee rebus.jom baca entri ni tiba2 lak ada nama amrafahan.kenapa ye?

http://born2touchurheart.blogspot.com/2011/06/pekena-mee-rebus-hj-wahid-di-presint.html
Huszaini berkata…
hahaha.. ramai yang terpengaruh nihh... silalah pergi makan di sana yer..

alea: sedap kan!! hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!