Jumaat, 3 Jun 2011

Kesian aku..

Hari ni aku tak dapat nak update sangat blog macam biasa.. Berada diluar kawasan.

Amrafahan bercuti laa.. Balik kampung sebab ada kenduri kahwin... Banyak benda boleh cerita tapi sebab kekangan masa... Ceewahhh... Yeye oo jer...

Nanti aku update lagi yer... Korang jangan bosan tau! :-)

Published with Blogger-droid v1.6.9

4 ulasan:

qilah berkata...

patutla . rindu la nak tahu perkembangan terkini auni auni auni dan abg aqil

Citarasa Rinduan berkata...

memahami..
moga semuanya berjalan dgn lancar

-ini diary saye- berkata...

tak bosan tak bosan malah sentiasa menunggu auni3 dan abgnya dengan penuh ssabar.. =)

Huszaini berkata...

terima kasih jadi pembaca blog ni yer.. sekarang dah back on track hehehe

exabytes unlimited