Ahad, 29 Mei 2011

Pandainya Auni Faqihah!

Tadi aku buatkan susu untuk Auni Auni Auni... lepas tu aku bagi laa kat AF sebab dia ada kat bawah depan tv tu.. AH dan AN masa tu tengah turun tangga. Jadi aku saja letak 2 botol susu untuk diorang tu kat sofa depan tangga. Sebenarnya aku nak umpan diorang laa turun tangga.. sebab dari tadi main-main kat tangga jer..

Bila aku dah letak tu.. Auni apa ekk aku tak ingat laa.. dah nak sampai anak tangga yang last sekali. Lepas tu si AF ni pergi amik susu kat sofa ni bagi kat Auni ni sambil dia pegang botol susu dia.. puting tak lepas kat mulut.. hehehe.. Auni ni terus ambil botol tu dan baring depan tv.. lepas tu si AF ni ambil lagi botol susu yang last bagi pada Auni yang baru turun tangga tu.. Auni ni pun sama ambil botol susu tu terus baring depan tv, si AF ni pun ikut adik-adik dia baring depan tv..

Bila aku perhatikan kejadian tu... aku rasa anak anak aku nih dah pandai fikir dah.. ambil berat satu sama lain.. Alhamdullillah umur diorang baru setahun setengah.. tapi dah pandai tolong orang lain.. :)

7 ulasan:

blackroses berkata...

bestnyerr ada triplet...saya kehilangan twin masa awal kandungan..boleh cari di blog saya labels fertality

Mama Kembar 3 berkata...

wahh sudah pandai yer anak dara cik huszaini nih, very good. train elok elok tau calon menantu mama nih hehehe ;-)

-ini diary saye- berkata...

sweet sangat! =)

holaulala berkata...

sweet!

Huszaini berkata...

blackrose: terima kasih. takziah. InsyaAllah ada rezeki lagi lepas nih

mk3: orait mama!! kekekee

ids: tq! heheehe

holaulala: hehehe tq!!!

:|: TinTa Kibod :|: berkata...

pandai sudahhhh....
eh cmana ank bujang nk pilih 3 dara ni..seme pandai2..comel2 nih..
hahaha

*entri baru Ngidamlah plak..

mummyizz berkata...

bagusnya..aloloh tomel tul

exabytes unlimited