Selasa, 31 Mei 2011

Auni Auni Auni dulu dulu dulu!! Part 1

Rindukan saat saat nih!. tak mungkin berulang kembali.. errr... melainkan diorang paksa abah dengan mama minta adik.. hehehe

Auni Auni Auni semasa...

Umur 2 bulan



Umur 3 bulan


Umur 4 bulan


Umur 5 bulan




Umur 6 bulan






Oklah nanti sambung Part 2 pula.. :)



8 ulasan:

[n a j e e b] berkata...

paksa utk meminta adik???
wakakakakakakakaka!

hanyzaini berkata...

asalan...!!!

Cik Puan Izan❤ berkata...

kalo dapat kembar 3 lagi...meriahlah nanti... saya selalu terbayang2 macam mn kalo dpt ank kembar... padahal sblm ni xnak pun sbb mcm susah jer ramai2...

aizamia3 berkata...

comelnya.. dulu masa kecik mak takde amik gambar ai sebab tinggal dengan arwah wan.. sekarang bila ada anak, akan kucuba ambil gambar dari dia kecik sampai sekarang sebagai kenangan.. bila tengok balik.. alahai.. rindunye dengan suasana tu.. ragam dorang, bau dorang..

CikNyz berkata...

comelnyer auni3........suker tengokkkkkkkk dorang

mamaeesya berkata...

comelnya... identical triplets... :)

onie berkata...

comelnya si kembar ni, dah la nama sama dgn saya, rasa macam part of triplet pulak =)

qilah berkata...

suka gmbr header tuh,bapee bulan tuh?

exabytes unlimited