Superdad kerrr??!!!!

Petang jap lagi balik kerja nak pergi ambil AMRAFAHAN... macam biasalah.. pergi ambil sorang-sorang.. lepas tu nanti masing-masing semua tak nak dukung.. nak jalan sendiri.. kalau semua arah yang sama tak per juga.. senang nak kontrol.. ni masing-masing ada arah haluan masing-masing.. Abah kena jadi resakse gorgon baru boleh mengawal keadaan... huhuhu... sorang nak turun ikut tangga, sorang nak turun ikut ram.. sorang nak jalan ke arah lain.. bila kejar sorang nih.. sorang nih lari ke lain pula... huhuhu.. lepas tu bila dah dapat tangkap semua.. er... bukan tangkap.. tapi kawal kot.. jalan dengan kita tak nak pegang tangan pula.. semua nak sendiri.. nak tak nak kena dukung tiga tiga sekali.. itu kalau abang diaorang tak join.. biasanya dia join laa.. kena angkat empat empat sekali.. huhuhu... betapa gagahnya abah AMRAFAHAN nih.. nasib laa ada perut tempat menahan diorang dari melorot.. kekeke... sila jangan bayangkan betapa tuff nya perut abah diorang nih yer... kekeke... ahaa.. jangan bayangkan... buruk tau! kekekeke...



Harap-harap petang ni tak terjadi macam yang aku cerita kat atas nih laa.. sebelum-sebelum ni memang macam tu laa.. Lagi pun kat situ hari ni mesti ramai orang sebab dekat dengan perkhemahan puteri umno sempena hari belia 2011 nih.. aku tak tau laa nanti jem macam mana.. pagi tadi nak hantar diorang pun dah bizi.. tu pukul 7 lebih tu.. tak pernah pernah aku keluar rumah awal macam tu.. tapi sebab nak hantar mama bersukan kena laa keluar awal... Nanti ambil dorang bawa balik rumah laa macam biasa.. lagipun tak payah tunggu mama laa.. dia sibuk dengan sukan dia.. nanti dia nak balik kawan dia hantar laa ke rumah sebab dia kata acaranya sampai ke malam... habis hari Ahad ni... Err... sambung balik.. harap-harap AMRAFAHAN bila dah sampai rumah diorang takde nak mengamuk-mengamuk ke apa ker... sebab kena jaga diorang nih.. ada sapa-sapa nak tulun? hehehe... tak delah gurau jer.. InsyaAllah aku boleh jaga diorang.. cuma berharap diorang dapat tidur awal laa... Boleh laa abah berinternet.. hehehehe...

Besok pun kena jaga AMRAFAHAN juga sampai hari Ahad.. aku teringin nak bawa diorang pergi pesta belia nih.. sebab semalam lalu aku kete kebal kete humvee askar... wooo.... macam menarik jer... tapi susah pula nak control empat orang budak tu... jawabnya dok rumah laaa.... huhuhu... lagipun nanti mesti jem nak parking pun susah.. lagi laa nak bawa diorang semua tu.. pas tu aku sorang pula yang jaga... nehii nehi... hehehe...

Pada korang yang datang ke pesta hari belia 2011 kat putrajaya hari ini 27 mei sampai ahad ni 29 mei, selamat bergembira laa..  rasanya banyak aktiviti yang berguna untuk belia cam aku nih... hehehe... Senang jer nak pergi sana masuk jer putrajaya dah banyak signboard arah ke tempat pesta tu.. diorang buat kat depan presint 2 dekat kementerian kewangan tu sepanjang jalan tu sampai presint 4 depan kementerian belia dan sukan tu..

Oklah.. terima kasih sudi membaca entri aku nih...
Doakan aku boleh jaga AMRAFAHAN dengan senang yer.. InsyaAllah..

Ulasan

aizamia3 berkata…
sedang membayangkan nak control AMRAFAHAN.. soo suwittt...
Huszaini berkata…
hehehe.. tu takpe.. hehehe
Love... berkata…
huszaini..
kat lorong seni @ menara KBS. meh la dtg visit kami. tapi booth da x no 6, da kena tukar.. huhuhuu..
kami dok betul2 bertentangan ngan wisma tani..
Huszaini berkata…
InsyaAllah jika berkesempatan.. sebab saya sorang2 jaga anak ni.. wife sibuk sukan antara state utk jabatan dia..
Noriz berkata…
chaiyok2... u can do it!
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
supirdad..
yg anak sorang ni pn bila denga sesak cmtuh pn dh mls nk pegi..apetah lg supirdad nk bwk 4 org skaligus..ohhh....sgt supir! hahaha...
Huszaini berkata…
Noriz: hehehe tq..

tinta: kekeke.. memang pun supir sejak azalli...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!