Bila semua nak duduk depan!!

Hai lah anak-anak... macam macam peel yer.. macam nilah gayanya bila semua nak duduk depan!!!

Cuma si AF jer tak sibuk sibuk nak duduk depan.. dia lebih selesa kat belakang.. hehehe dia memang cool!!!

Bila dapat duduk depan si AN dapat laa main radio, gear, air con sama lah macam 3F nih... kalau si AH nak duduk dengan abah nak pegang stereng... si AMR dapat main game dia puas hati dah!!




AF selesa di belakang sorang-sorang!!

Ulasan

CikNyz berkata…
lbh kurg mcm perangai 3F...hihihi..suker tengok peranaig kembar kembar kembar ni....
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
alalala...
somey comey tomey..
beskan melayan gelagat anak dlm kerete..huhu haha...

*entri baru SETAHUN dia pergi..
~: nisa :~ berkata…
kecian abang aqil kena mengalah dok kat bawah...
Mama Kembar 3 berkata…
hahaha! nasib baik tak dak carseat kan, dpt laa dok ramai ramai kat depan tu. baik betul abg aqil beralah dok kat bawah terus :-)
noraim berkata…
alahai, comelnya AF, AH dgn AN neh.

first time singgah blog neh minggu lepas terus jatuh hati dekat kembar 3 neh. hihi.
Izan Ishak berkata…
abang mmg selalu mengalah ngan adik3 dia ye... gud boy!
Cik Puan Izan❤ berkata…
Ya Allah kalutnyaa...nak jugak merasa kekalutan itu...heheh...comel jer...^^
Huszaini berkata…
Niza Romli: terima kasih!! hehehe suka!!

CikNyz: hehehe haah lebih kurang jer perangai nyer...

Tinta: bestt... huhuhuu... jadi resakse gorgon gak.. kalau dah main gear kereta masa kereta tengah jalan.. heheheh

nisa; hehehe... dia yang sendiri masuk situ..

mk3: dorang tak mo dok dalam carseat dah... heheh.. abang saja je dok bawah tu..

noraim: wa.. terima kasih yer! kalau sudi rajin2 laa singgah sini...

Axie: hehehe.. baaikkkkkk hehehe

Izan: hehehe.. angin tengah ok kot.. kalau takk.. takdenya.. hehehe

CPI: InsyaAllah satu hari nanti merasa laa... mesti kalutt! kekeke
gadis kepastian berkata…
comelnya.....geram tgk..
Huszaini berkata…
gadis: hehehe tq!!
ibu syafiq berkata…
nk p mna seksi2 nih?hehek...
AF x kisah plak bju dia x sma dgn 2org lg?

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!